Goder morgen

Jag borde diska upp alla disk som tar upp hela köket. Jag borde bädda min säng och städa i ordning i lägenheten. Jag borde också lägga in mina nytvättade kläder i garderoben men mest av allt så borde jag plugga. Men vad gör jag? Jag sitter vid datorn och skriv detta onödiga inlägg.
1 Sofia - FotoBlogg:

skriven

Sv: Jaha okej :)

Jo det är jätte skönt att det är klart! Men nu har vi ännu mer läxor till nästa vecka.. Inte roligt :/



Vad har du för dig nu då? :D

2 Mickan:

skriven

Seså, sätt igång och gör det du borde göra nu. Vi finns kvar. ;) Hihi.



Jovisst, jag tror internet borde räknas som en drog... :P

Tackar, jag hoppas det går vägen. :)

Trevlig helg!

Kram

3 elina:

skriven

fin blogg, allt bra ?:)

4 molly:

skriven

tack, men nejtack :) har tröttnat på det...

5 Sandra Karlsson:

skriven

Det lät hemskt jobbigt att bara ha en vecka på sig... Men hur mycket har du att plugga på då? Kram!

6 matilda:

skriven

Hej. Ny design? Jättefin! :D

Kommentera här: