Good times

Duschad och klar, väntar på att Helen ska höra av sig. Ikväll blir det mys med kanske tacos, vi får se vad vi bestämmer. Det var ett tag sen vi träffades nu så det ska bli roligt =)

Idag har jag verkligen varit super trött. Gick upp vid 11 ungefär, men då hade jag legat i sängen en timme och våndats. Sen tyckte jag att det var dags att Luffsen skulle få gå ut stackarn. Men han klagar aldrig. Sen hade jag tänkt duscha och fixa till mig, men det blev nu, några timmar senare. Gick till och med och la mig igen en stund vid klockan 1 eller något. Hemskt!

I morgon ska jag gå upp i tid minsann!

Längtar till värmen. Fotot är från bulgarien sommaren 2009. Ska allt börja spara, jag vill utomlands!

1 E M E L I E:

skriven

http://emelieojhedens.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-1.html va med på dagens blogg så kanske du vinner en stor länkning :)

2 Hachi:

skriven

aww vilken söt design, har du gjort den sj?

3 Mammabea:

skriven

Nu har jag mailat dig. =) hoppas på att kunna ha dig som bloggdesigner även i framtiden. Jag tröttnar ganska ofta på designer så om du vill kan jag "anställa" dig tusen gånger om ;)

4 ameena - skånes största blogg:

skriven

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

5 Khangkheng´s ♥:

skriven

Hejsan!

Ursäkta att jag stör, men du skulle inte kunna rösta på mig i veckans blogg på http://claaaudias.blogg.se/2011/january/rosta-pa-veckansblogg.html ? Jag är nummer 3!

Skulle varit jätte snällt.

Tack så mycket.

6 Sofia - FotoBlogg:

skriven

Vilken fin header du har! :D

7 Mickan:

skriven

Hoppas ni hade trevligt.

Härlig bild, jag vill också utomlands... drömmer



Ja, det får man aldrig för mycket av. Roligt med lite nytt. :)

8 Hanna:

skriven

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig kväll!

9 Sanne:

skriven

Gush, mysig bild!!

Kom och titta in min blogg tjejen!

Kommentera här: