On the run

Nu ska jag iväg till mamma och därifrån åker vi sen till min bror. Luffsen får vara hos mamma så länge, med de andra hundarna =)

Igår åt jag Kyckling, röd quinoa och rivna morötter. Godare maträtt finns ju nästan inte. Mums!


1 Mickan:

skriven

Ser gott ut och så söt han är, vovven. :D



Haha, jag med. :P

2 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Åh vad kul att du tittade på den? Vad tyckte du om filmen? : D



Det roligaste tycker jag är när en av tjejerna ska gå upp och ragga på en kille på en klubb och hon säger

"Do you guys know where the crapper is? I have to do a very mysterious thing in there..."

och så viskar hon "drop some timber."



Hela den scenen är så hysteriskt rolig! :P

3 Jessica Holmqvist:

skriven

Var med och bli veckans blogg! http://jessicaholmqvist.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment Det ända du behöver göra är att kommentera!

4 Sofia - FotoBlogg:

skriven

Sv: Jag svarar på kommentarer just nu :)

Vad händer ikväll då? :D

5 mamma till William:

skriven

God kväll..Vilken söt hund..Ha en mysig lördag.kram

6 ylva:

skriven

åh, vilken söt hund!

och superfin blogg :D

7 Anonym:

skriven

ser lite läskande ut !



åh men gud vad glad jag blir, tack!

kram

8 Katta:

skriven

Ja, det är ett intressant språk, särsilt det att det varit så pass oförändrat under så lång tid som det är. De enda språk jag kan flytande är svenska och engelska, men jag kan nog klura ut vad en text handlar om på de flesta latinska och germanska språk, hehe skryt skryt



Där ser man, jag trodde alla utbildningar slutade på hela år, eller vad man ska säga. Men det är ju bra att det går fort.

Ja, idéer får man ta vara på. Det är väl ungefär det som jag gör också, skriver ner idéer, eller lösa scener snarare. Har hållt på en del med en "teknik" som kallas free writing. Tänkte ta alla bitar och pussla ihop till någon fin story sedan =)

kram

9 Märrä :D:

skriven

snygg blogg :>

10 JOSEFINE ANERLAND:

skriven

Riktigt snygg bloggdesign!

Grymt jobb, BIG +!

11 en nordmann:

skriven

du har en kul blogg og skal lese fra i dag :-)



ps den maten så godt ut

Kommentera här: