Sjukling

Förlåt för en död blogg. Jag är sjuk och det blir bara värre och värre. I morgon har jag dessutom två seminarier vilket kommer bli väldigt interssant då jag knappt kan andas utan att min hals typ sprängs! Och huvudvärken gör mig galan. Dessutom älskar jag att nysa. Tycker det är så himla skönt haha. Men nu när jag nyser så känns det som att halsen verkligen ska sprängas. Ah! Orka! kan ju lika gärna gå och dö! Kan inte andas genom näsan, och andas jag genom munnen gör det ju nästan ont :(
1 Ninni:

skriven

Sjukt snygg design! Älskar headern fan.

Och krya på dig! :)

2 victoria:

skriven

du er døds søt, du har kjempe fin blogg, hadde vært kjempe koselig om du gikk innom min, kanskje du vil begynne å lese min? :-)))

3 Cajsa:

skriven

hejsan! :D allt bra med dig idag?

4 johan:

skriven

Tack Evelina. =) <3

5 lana:

skriven

skit fin header du har :D ha en bra lördag

6 Anna:

skriven

fin blogg!

7 sanna och wilma:

skriven

fin blogg :-)

8 t i l d a c o r n e l i a -:

skriven

jag är oxå sjuk :( krya på dig! :)



jag har en dagens blogg tävling på min blogg och jag undrar om du skulle vilja vara med? :)

vinner du så blir du länkad i min blogg! ;)

vinnarna utses ikväll. puss!

9 sofie:

skriven

Sjukt fin design =)



rösta på mig på http://www.nattstad.se/beicczbeiccz inlägg på sidan.. Om löshår*Kommentera: Sofieliasson !



Det tar ju bara några sekunder <3

10 Balleeh & LilleN:

skriven

Jättefin blogg! :)

Vi har förlängt våran frågestund på bloggen & skulle bli jätte glada om du slängde in en fråga eller två :)

Ha det bra, kram!

Kommentera här: