Venus embrace

Jag har precis kommit hem från coop i jakt efter slingblondering. Min syster ska slinga mitt hår i eftermiddag så kika in lite senare så får ni se före och efter bilder. I jakt på slingblondering så tänkte jag även köpa lite nya rakhuvuden. Och då såg jag Venus embrace på hyllan. Så jag köpte faktiskt den och provade den när jag kom hem. Att rekomendera verkligen!

http://www.gillettevenus.com/en_US/promotions/closeness_guaranteed/images/product.png

Nu är det plugg som gäller tills i eftermiddag.

1 Frida:

skriven

Jättefin design! Fattar inte hur man kan vara så duktig på sådant. :)

2 Julia { rainfall.webblogg.se }:

skriven

Sv: Tack så mycket! :)

3 Mammabea:

skriven

Den där rakhyveln är den bästa! =) Det jobbigaste är att den är så bred, kommer inte åt överrallt :P



Hoppas du får en fin dag! Kram

4 LIJNA:

skriven

lägga till varandra på bloglovin?:)

Kommentera här: