Vintern håller i sig

Har suttit vid datorn ett bra tag nu utan att skriva något inlägg ens. Vad är det för sätt? Klockan ringde vid 7 i morse och då var det bara att pallra sig ner till tvättstugan. Har tvättat och pluggat hela förmiddagen. Sen från klockan 13 ungefär så har jag suttit vid datorn och, oj oj oj, vad tiden sprang iväg.

I morse när jag vaknade så hade det snöat massor! Även att jag vill ha vår så är jag faktiskt glad att det har snöat, för nu slipper man halka omkring när man är ute.

Dags för att ta fram böckerna igen...

1 Lou:

skriven

Gud vad snygg design du har :)

2 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Vad söt du är :)) tyvärr ligger alla mina gamla designer på hårddiskarna som pajjat. Så kan inte visa något så länge de inte är fixade :) vet inte om jag sparat hela designerna, men headern iaf hehe. Kramar

Kommentera här: