Kaffe och kaka

Var på fika hos mamma tidigare. Min syster och hennes pojkvän var även där. Eftersom att både mamma och min syster hade köpt fika så blev det mer än väntat. Men kakmonster som jag är så var det inte speciellt svårt att få ner en av varje hehe.


 

 

 

Som vanligt finns det inget på tv. Dock så kommer det förmodligen bli en kort kväll. Är redan trött. Jag är inte van vid att gå upp så tidigt som klockan 8.oo. På senaste tiden har jag inte gjort annat än sovit ungefär. Men nu känner jag för att ta mig i kragen. Så tidig sömn och så får vi se vad som händer i morgon. Så jag säger natti redan nu.



1 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Haha jaså.. Jag kan ju kolla om jag hitta den nånstans så får vi se om det är den jag vill ha ;) Har frågat andra med nån liknande textstil men har inte fått nåt svar än! Men tack iallafall :)



Btw din "kom ihåg mig-funktion" verkar inte funka som den ska? Min info sparas inte ;o

2 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Jomen det är många andra som har blogg.se och det är likadant för dom :/ Lite jobbigt om man är stammis liksom haha.



Du sjunger förresten jättebra, provat att söka till idol? ;) Dessutom känner jag igen dig på nåt sätt..



Kram

3 mikaaaaaaaaaaaaela:

skriven

söt blogg !



följa varan på blogglovin kanske ? släng in en kommentar i min blogg om du är intresserad !



xxx

4 Sara:

skriven

Sv; Hej där! :D Hördu jag har ingen aning om vad fonten heter på texten i headern, eftersom det är min vän Linda som gjort headern åt mig.. Men du kan ju fråga henne? Förhoppningsvis kommer hon ihåg vad den hette :) Hennes blogg är; lindasjolund.blogg.se



Kram!

5 Katrine:

skriven

SV: Takk! :-)

6 Sara:

skriven

Sv; Ja, man hittar så mycket fint i katalogerna! Det är bara pengarna som fattas! :D

7 Hedvig Gustafsson:

skriven

Jag dööör vad fin design du har!!

8 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Hehe ja :p

Nähe okej, nej vissa vill ju inte ha den där "idol-stämpeln" på sig. Man kan ju försöka slå igenom på youtube haha ;)



Jadu jag vet inte hur jag känner igen dig, du kanske bara är lik nån xd

9 Katrine:

skriven

SV: Bildene i det nyeste innlegget har jeg funnet på weheartit.com, men ellers redigerer jeg bildene mine ja ^^

10 Sara:

skriven

Sv; Om du gillade första filmen så gillar du säkert tvåan också :) Själv är jag inte speciellt förtjust i dom, men men :)

11 Sara:

skriven

Sv; Tack så mycket :D Själv är du supersöt!! :)

12 Hedvig Gustafsson:

skriven

SV: Ah jag får fundera på saken :D

13 Sofia - Mode, foto & personligt:

skriven

åååh så gott!

Kommentera här: