Kanske möjligtvis

Det har blivit lite bak idag. Bakade frallor till frukost och sen blev det en kladdkaka till förmiddags kaffet. Har börjat på en blogg design till min bror med. Han känner för en förändring nu. Den designen han har nu var väl redan från början bara en tillfällig design, men den har funnits kvar där i ett år nu eftersom att jag inte riktigt har haft tid eller inspiration. Svårt att börja, men när man väl är igång, då har jag väääldigt svårt att sluta. Min bror har precis varit i London med sin familja och det ligger uppe en hel del foton nu på hans blogg, så ta och kika in där.

Känner för en förändring på min egen blogg också, så det kommer kanske bli lite ändring här inne snart.

Nu ska jag duscha och fixa =)
1 Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

skriven

sv: Jaha okej :) vad skönt. Jag är klar med första terminen så börjar min andra i höst. Ååh, jag tror också att jag vill välja det :) något ämne du tänkt på som ditt examensarbete ska handla om? Kram

2 johan:

skriven

Tack Eve. Roligt du gillade dem. ja man blir bättre med tiden. har också märkt bilder som jag tyckte va fina förut har inte alls samma kvalite som nu. man blir petigare och petigare. Kram längtar till min nya blogg blir klar =)

3 Ellen:

skriven

hej, fin blogg. Hur är det med dig annars då? :D

4 E R I K A ♥:

skriven

sv: haha japp :)

5 Usagi:

skriven

Hade den vart rå hade dem likagärna kunnat lägga en nyfångad fisk på tallriken.. haha XD

Nej men, nästintill rå är den. Finns ett fint namn för det som jag glömt.. åh >.< haha ^W^

6 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Vet du vad, jag har hela mitt liv varit en nagelbitare. Det finns äckliga nagellack som smakar skit, att köpa på tex apoteket, det heter något med "stop och väx". Jag lyckades vänja mig vid det, men en dag bestämde jag mig för att det är nog. Antar att det måste komma från sig själv, lite självdisciplin måste man nog ha. Än idag kan jag "nästan" bita på mina naglar. Kan sitta och känna på naglarna med tänderna och ibland råkar jag bita :)

7 Daniella:

skriven

Vad gott och mysigt :) Vad gör du?

8 yo:

skriven

jätte fin blogg<3

9 Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

skriven

sv: Ja okej :) nej, jag har verkligen inte en aning, hehe. Kanske inte någon stress, men skulle vara skönt att spåna lite :) läser vi samma kurser eller har de hunnit göra om utbildningen innan jag började tro :)?

10 sloarez - Passion for photo:

skriven

sv: åh va kul :)

jao festa o festival!

11 mathilda.<3:

skriven

Hey hur mår du?

fin blogg checka gärna min:)

12 Ellen:

skriven

Sv: så skönt. Med mig är det bra, fast jag är förkyld

:( men det hade kunnat vara värre!

Vad ska du göra idag då? :)

13 Åsa:

skriven

Så gott med hembakat!

14 Mamma:

skriven

Vilka goda frallor mums,mums....

Kommentera här: