Keep love in your heart Without it life is like a sunless garden when the flowers are dead

Snart kryper jag ner under täcket. Kanske läser lite innan jag somnar. Har varit trött och konstig hela dagen idag. Innan jag går och lägger mig ska jag dock äta lite kvällsmat så att jag inte vaknar upp vrål hungrig som jag gjorde i morse. Det skulle dock inte förvåna mig om jag gör det i alla fall.

 

I morgon förmiddag är Rebecca och Mathilda på dagis, Mia jobbar och Johan sover efter att ha jobbat natt, vilket betyder att jag kommer vara ensam hela förmiddagen. Men Luffsen har jag ju också förstås. Hoppas på fin fint väder. Antingen blir det sola på trädgården eller skriva på min roman. Det var evigheter sen jag gjorde det verkligen och idag har jag varit riktigt sugen på att sätta mig ner och skriva.

Kommentera här: