Ligga i soffan och lata dag

Vilken tråkig dag detta kommer bli. Känner mig super trött och inte alls på topp för någonting. Känner på mig att dettakommer att bli en "ligga i soffan och lata" dag. Trååååkigt! Blä!


I morgon kväll blir det mys mys med Emelie så jag har ju något att se fram emot. Ett litet foto som vi tog förra gången vi träffades =)

1 Åsa:

skriven

Passa på att njuta av de dagarna när du kan! Minns inte sist jag hade en sån, det var många år sedan :)

2 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Hahaha ja herregud alltså xd Solsidan är ju den roligaste humorserien som har gjorts..

3 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Det där känns verkligen surt, känner igen det där. 50% av gångerna jag håller på med någon i photoshop så hakar den upp sig, fastnar och stänger av :/

4 emelieeriksson:

skriven

härligt! :D

jorå jag mår fint! :D

5 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Jaaaa asså varför ska datorer hålla på och sega för :( Min är inte speciellt gammal heller så den borde liksom inte vara såhär seg. Säkert virus eller nåt..



Kram

6 michan:

skriven

Ligga på soffandagar kan vara mysiga om det är dåligt väder =)

7 Elina:

skriven

du har en riktigt fin blogg :D

8 evelina:

skriven

Hej:) Fin blogg :)

Anmäl dig gärna till DAGENS BLOGG här: http://evelinaahli.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-2011-07-27.html#comment



MVH Evelina

Kommentera här: