Minigolf med girlsen

I eftermiddag ska jag träffa Klint och Sanna för lite minigolf. Det var ett tag sen jag spelade det, vi får väl se om jag är lite dålig fortfarande. Hehe :}

Dessutom, alla pratar Harry Potter nu, men jag har faktiskt inte sett del 1 än då jag ville vänta på del 2. Jag tänkte så att del 1 säkert måste ha slutat väldigt jobbigt och jag pallar inte med sådant. Dock så känns det nästan lite konstigt att se de sista två filmerna nu för jag vet att det är slut sen. Fantasy nerd som jag är så vill jag inte att det ska vara slut. :( Dessutom så kommer jag att känna mig grymt konstig efteråt, vilket jag gör efter alla riktigt bra fantasy filmer då jag inte kan sluta tänka på dem och blir liksom ledsen över att filmen är slut. Dock så mår jag aldrig så bra som under filmens gång =) Weird jag vet. Jag är ett mysterium. Vet inte vad Gud tänkte när han skapade mig haha :P
Funderar även på att hoppa bion. Tror jag ska se den hemma sen, så får vänta ett tag till. Klart inget går upp mot att se en grym film på bio, men.. ja jag vet inte. Med tanka på hur jag kommer att må efteråt så vill jag nog se den hemma. haha, sheeet vad seriöst detta blev. Aja, det är allvarliga grejer det här. hehe


Harry Potter  Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 Posters

1 Hanna ♥ Foto & Me:

skriven

Fin blogg! :)

2 Linus (Saved_One91):

skriven

Hehe du är konstig :) Men det ä positivt! ;)

3 Mia:

skriven

Hahaha.... Ja du tjejen. Dessa beslut är som sagt inte alltid så lätta att ta! ;) hahaha....



Har du pratat med dina vänner om Mary Kay hudvårdsklass???



Nu ska jag lägga mig, en dag imon med =) Kram Kram

4 sophie:

skriven

delta gärna i min tävling där du kan vinna fina smycken :) tar bara några minuter att delta. :) http://repoc.blogg.se/2011/july/vinn-orhange.html#comment

5 Sandra:

skriven

Har inte heller sett ettan, så jag struntade i tvåan jag med... Vill inte heller att det ska vara slut :/... Kram Sandra

Kommentera här: