Ny bloggdesign

Nu ha jag uppdaterat bloggdesignen lite grann. Ser det konstigt ut så klicka på f5 bara :}

Jag har tvättat på förmiddagen, och nej jag har inte massa tvätt så att jag behöver HELA förmiddagen ;) Men tvättiden är mellan 7 - 12, var dock helt färdig klockan 11. Hehe. I morgon kväll kommer {Johan} och {Mia} och hämtar mig. Ska hjälpa dem lite med deras bloggdesignar och det blir lite enklare om jag kan vara hos dem då, så slipper man hela den här mejlkontakten och att få ändra och ha sig. Nu kan de se från början hur jag gör och säga vad de tycker. Det är bra. Om en stund ska vovven ut och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Åt lunch redan vid 11 bara för att jag gick upp så tidigt. Var super hungrig! Så mat behöver inte magen riktigt än heller. Annars kan man ju alltid äta för att fylla ut tiden hehe.

Säg gärna vad ni tycker om den nya designen. Bättre eller sämre? Det är lite mer åt ljusa korall färger istället för mjukt rosa. L-o-v-e

1 Daniella:

skriven

Vad kul att du är med och tävlar om att bli Dagens blogg hos mig. För större chans att vinna kommentera hur många gånger du vill - spam är tillåtet, men det är inget måste. Om du länkar tävlingen på din blogg har du ännu större chans att vinna och ta del av mina 400-500 läsare. Lycka till!

2 E R I K A ♥:

skriven

sv: ah vi får väll se ifall jag vågar det ;)

3 Jennie Lenita:

skriven

Svar: ja det är ju sant, man biter omedvetet på naglarna vilket är jobbigt. Det blir som svårare att sluta :)



Jag har vaknat redan 7, vilket är sovmorron för mig ;P haha. Vaknat vanligtvis kring 5.30 varje dag eller 6. Har en liten pyr här hemma som bestämt att det är så det ska vara :D haha

4 E R I K A ♥:

skriven

sv: ja :) min pojkvän och jag ska ju dit. och han vill åka den, så jag kommer nog bli tvingad att åka med :/

5 E R I K A ♥:

skriven

sv: ja precis ;)

aah det ska vi ha :D

6 amanda:

skriven

Snälla söta rara, kan du gilla denna bild. Om du gör det kan du hjälpa mig vinna en tävling och det skulle betyda sjukt mycket!!!

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=150721281672417&set=o.151030494938940&type=1&theater

Kom ihåg att du måste gilla sidan innan du kan gilla bilden:)

7 Cornelia:

skriven

Sv; Härligt att det funkade! :D You're welcome <3

8 Alva Asp - Skönhet & Makeup:

skriven

Svar: TACK! Så gullig du är! =)



Älskar din nya design.. Såå fin!

9 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Jag har hunnit vänja mig vid att stiga upp så tidigt :) Var ruskigt svårt ett tag, men sen har man fått denna rytm :) Man hinner så mycket på dagarna när man stiger upp tidigt.. fast man brukar bli trött tidigt också ;P haha..



Nya designen ser underbar ut :) Love It!

10 AMANDA:

skriven

Åhhh, tack så jättejätte mycket :)



Kram

11 Olivia:

skriven

du är ju jätte duktig på att göra designer!

Vad gör du idag ?:)

12 Anonym:

skriven

allt bra?:)

13 Anonym:

skriven

allt bra?:)

14 meron:

skriven

fin blogg :)

15 EMMAS!:

skriven

åh tack :D

16 Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]:

skriven

sv: Nej, jag har inte riktigt hunnit med det, hehe. Jag skriver en kommentar till alla deltagare när vinnaren är utsedd :).



Den kursen jag ska läsa heter "pedagogiska miljöer och teoretiska perspektiv" :) kram

17 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Fint :-)

18 amanda:

skriven

Hur har din dag varit? Kram

19 julia korecic:

skriven

Var med och tävla om att vinna ett iphone-skal till din iphone 3 eller 4. Två lottade vinnare kommer få hem skal till sina små iphones.

Gå in här och tävla du med? --> http://kooorecic.blogg.se/2011/july/nu-kor-vi-igang-en-tavling.html

kram, och lycka till! ♥

20 Rebecca - TÄVLING I BLOGGEN:

skriven

Jättesnyggt!

21 Ellen:

skriven

Sv: Just nu känns det som det bara blir sämre.. :(

usch, har ont i huvet. Jätteont.

Låter mysigt! Hur är det med dig då? :) kram

22 Ellen:

skriven

Sv: Ja, ska ta och gå och lägga mig i min sköna säng med lite varm oboy + film. Då borde det bli bättre tycker jag! ;)

Vad bra att du mår bra iallafall. Händer imorgon? kram

23 Elin:

skriven

hej

hur mår du :)?



Anmäl dig gärna till dagens blogg som avslutas kvällen den 27/7 :)

24 Sandra:

skriven

Hejsan jag tycker denna bloggen är riktigt fin gör du liknande sånna och säljer? I så fall är jag intresserad :)

Kommentera här: