Skoj och stoj ute som inne

I torsdags spelade jag minigolf med Klint och Sanna. Jag vann inte men kom inte sist heller. Men det spöregnade och det var roligt.

Klint började lite fientlig mot kameran, eller var det kanske mot mig. I vilket fall som hellst muntrade hon snart upp sig. Kanske var det för att hon märkte hur GRYM hon var på minigolf eller för att hon fick låna mitt super söta paraply =)

 

 

Sanna var mest glad hela tiden. Och att hon fick oss att skratta! Hon bara körde på, men så förlorade hon jue med! Mohahahhah! Men att det hade blivit tråkigt om inte hon hade varit med, dessutom så hade jag ju kommit sist om inte hon varit med! hehe ;)

 

Jag var väl förberedd för regnet med en genomskinlig regnkappa i väskan. Minda kläder blev då inte blöta =)

 

 

Vann gjorde så klart Klint. Bra jobbat! Finns det något hon inte är bra på! Haha! Tack för en super eftermiddag/kväll tjejer! Ses på torsdag igen! Dags för revansh ;)

 

 


 

I går efter att min bror var här som jag helt glömde bort att ta kort på, så gick Luffsen och jag till min andra bror och hans flickvän. Det blev spelkväll med Paj och ostbågar, inte samtidgt dock =) Men jag borde veta bättre än att ge mig på en omgång monopol med Björn. Jag har ALDRIG vunnit monopol över honon! Nej, vänta, jag har aldrig vunnit NÅGOT spel över honom. Jag hade inte ens tur så att angelica var sämre än mig. Jag förlorade ganska snabbt!

 

Det började så bra med att ingen hade någon gata alls. Fridfullt.

Men slutade så klart med att han hade alla gator. Jag vet inte hur han lyckas! Det är ett mysterium! Jag ska ha revansh snart!  Tack Björn och Angelica för en rolig kväll! Uppskattade verkligen det! <3 <3 <3

1 Linn:

skriven

Sv; Ja usch, slutet är riktigt gryymt :/ men riktigt bra film!

2 Petra:

skriven

sv: ja det var jätte mysigt:) Tack så mycket:)

3 Sandra:

skriven

Jadå, allt är som det ska med mig :-) Sj?

4 Rebecca:

skriven

Fin blogg! :)

5 michan:

skriven

Åh vad roligt med minigolf =)

6 Petra:

skriven

sv: Ja vi hade riktigt tur med vädret:):)

7 Soffi:

skriven

Superfin design! :D

8 Soffi:

skriven

SV: Tack! :D Ja visst är det ^^

9 Soffi:

skriven

SV: Japp jag har gjort den :) Själv då?

10 michan:

skriven

50 spänn! Haha, fast när i spelar kostar det bara 30 :D

Kommentera här: