Tack för hjälpen!

Tack så mycket Bea och Linda för hjälpen. Dock så hade min bror ändå inte med sig sågen, men det var för att han inte kunde hitta den, hehe ;) Men det var himla kul att det inte bara var jag som påminde honom. Han undrade vad det var som pågick egentligen. Haha! Gå in på {Beas} och {Lindas} blogg och kika lite vettja. Jag ska komma till rätta här hos Johan och Mia lite. Fick en sådan fin present av dem när jag kom hit nu ikväll, som jag håller på att testa just nu faktikst. Så om ni vill veta vad det är så föreslår jag att ni kikar in här i morgon, då kommer bilder upp.

Kram och puss!
1 mysan:

skriven

stackare!

har vart med en kompis :) händer i morgon?

2 EVELINA - art & photos:

skriven

sv; du med :'D vad gör du ?=)

3 ronja:

skriven

riktigt fin blogg! :)

4 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Haha, nä det är samma här :) Benen viker först ;P haha

5 Ellen:

skriven

sv: usch då. Idag mår jag faktiskt riktigt bra. Ska till staden & shoppa med syster! vad ska du göra idag? :)

6 Åsa:

skriven

Vad roligt med en present :)

7 EVELINA - art & photos:

skriven

sv; hehe okej:) ja verkligen , han kan man kolla på hur länge som helst! :D

Kommentera här: