Utklassad i monopol igen!

Förstår inte hur detta kan komma sig??!! Man kan inte ha mer otur i spel än mig. Dock så kom jag inte sist i alla fall och ett tag såg det ut som att jag kunde ha en chans att vinna. Men icke sa Nicke! Sanna vann stort till slut! Trots att jag hade hotell på många fler gator än Sanna. Hon hade helt enkelt mycket tur och lyckades undvika mina gator. Revansch!



Alla de inringade gatorna hade jag hotell på. (Dock just inte på bilden men strax efter det) Resterande hus och hotell vad sannas som jag lyckades hamna på en del. Hon hade även stationerna. De gula och de lila obebodde hade ingen av oss alla av. Vilket vi behöll så till slutet. Två gula var dock mina =)

Kan någon förstå hur jag INTE kunde vinna??!!! Fattar det inte! Har jag otur eller vad!!



Det såg mörkt ut för mig.

Klint tänker ta revansch tror jag. Det är nästan lite läskigt att inte veta vad hon tänker här. Haha!

 

Men en super rolig dag hade jag verkligen!

1 Åsa:

skriven

Man får inte vara snäll i det spelet...en riktig buisnesswoman! :)

2 Rebecca - TÄVLING I BLOGGEN:

skriven

Kul med monopol!

3 moa:

skriven

riktigt fin blogg! vart har du gjort din header?

4 veronica eriksson:

skriven

Hej tjejen! Fin blogg du har :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

Kram!

5 Jennie Lenita:

skriven

Svar: jo jag brukar också spara alla koderna samt photoshop besparingar, men av någon andledning hade jag tydligen inte gjort det :( Säkert om jag blivit avbruten vid datorn så har jag sedan glömt bort att para, händer så lätt :)

6 isabella:

skriven

åhh jag älsakr att spela monopol,det är så kul! :)

7 Ida:

skriven

Sv: jaha :) såg det nu, du pluggar ju också till förskollärare! Gud vad roligt :D hur långt har du gått? Kram

Kommentera här: