Yes!

Åh äntligen! Jag har suttit som en tok i flera veckor och försökt hitta felet i min arkiv - kodmall. För  inläggen har hamnat helt fel och sidmenyn har hamnat nedanför bloggen och inläggen har blivit mindre och mindre. Helt konstigt. Och nu ätnligen hittade jag. Det fattades ett litet tecken på ett ställe i kodmallen haha ;)  Ett sånt här tecken:  > Att det kan ställa till det så mycket. Hur jag nu nråkat ta bort det från första början är ju ett mysterium bara det hehe.


Fick hem Haléns och H&m katalogen igår. Kunde det inte dimpa in lite oväntade pengar på kontot så jag kunde beställa lite kläder.

Grymt fin kardigan från Haléns för 349:-


1 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Jahaja, okej :)

Kram

2 Erica:

skriven

söt blogg, hur äre ? :)

3 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Tack så hiiimla mycket :) Vad glad man blir av så fina kommentarer :D

4 Nicole:

skriven

jaha, det va så enkelt ! :D

trodde man skulle skriva typ transparent någonstans eller nåt :P

tack för hjälpen !! :D

5 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Ja självklart får du göra det :) Tack

6 Anna:

skriven

Den där tröjan var riktigt fin. Beställde en liknande från HM idag faktiskt :)

Kommentera här: