My oh my!

My oh my! Det är nästan bara plugg i mitt huvud just nu, tyvärr. Jag har dock varit ganska duktig måste jga säga, men jag har en stor slutexamination som jag inte börjat med än. Jag har varit så trött idag, så jag får väl börja i morgon helt enkelt.

Hade min sista praktikdag förra fredagen och det känns så tråkigt! Hade verkligen velat vara kvar där. Skulle verkligen kunna tänka mig att jobba där heltid. Fick ett så fint avsked också av personalen och barnen. Fick en jätte fin plansh som barnen ritat på och sagt fina saker som förskollärarna skrivit ner.

 

Jag fick dessutom en fin bok om att säga förlåt

 

Och en söt liten handocka, en katt som nu sitter på hyllen bredvid gaffi giraff.

Lite blyg, men snart så =)

 

Fick ett tips av min handledare att jag borde sen en film, så det gjorde jag.

Grät som vanligt, hehe =)

Men en så fin historia är det, och det blir särklit starkt då jag verkligen tror att det har hänt.

http://malvacarlsson.blogg.se/images/2009/josef_46115720.jpg

Verkligen en film jag kan rekomendera!

 

Puss på er!

 

 

 

1 Mia:

skriven

Hej Hej... Vad kul att du vill köpa av mig=) Å dina vänner med kanske!!! =) Nice... Så länge de inte har andra som de köper av, så är det lugnt =) Kanon.... Nu ska jag kolla upp det där hemliga som vi pratade om till Liselotts student ;) Hihihi.... Kram Kram

2 rebecka persson:

skriven

´Hejhej.

Jag letar desperat efter någon som kan hjälpa mig .

Jga har förstört min design på bloggen http://rebbsann.blogg.se/ där ser du hur den ser ut .

Tror du att du skulle kunna hjälpa mig att fixa till det eller göra om designen om det behövs.

Jag betalar dig självklart.

Tyvär måste du maila mig på mailen isf för du kan ju inte kommentera bloggen nu :(.



3 Mia:

skriven

Hej vill bara tacka för en trevlig pratstund i soffan!!! Det behövdes... Tror vi skiter i Stockholm =(



Tack för att du ställer upp den 13 juni =) =) =)

4 rebban:

skriven

Hejsan.

Nja det är en som hjälper mig nu men vet inte om jag vill ha bloggen hon gör ,jag tycker det är för dyrt för en så enkel design .

Denna design du har hade varit rimligt för det priset

Tycker du denna är värd att betala 300 :- för http://rebetest.blogg.se/?tmp=06201832 då ingår inga koder eller något bara det som e på designen nu.

Och hon kan inte flytta inläggen mer åt vänster tycker headern och inläggen e för mke till höger.

Säg gärna vad du tycker .



Mvh

5 Julie:

skriven

Hej!

Vad trevligt att du gillade filmen :)

Vi saknar dig här på Humlan!

Kram

6 cassandra:

skriven

Så söt den vita saken var (haha)

Och jättefin blogg du har!

Kommentera här: