Förföljd ? ...

Helt särt på vägen till skolan idag. På bussen står en kille och tittar på mig lite då och då, men tänkte inte så mycket på det. Men sen när vi går av vid samma hållplats går han någon meter bakom mig, lite snett åt höger. Jag tycker det är lite jobbigt när man har någon hack i häl sådär, så jag saktade ner mina steg lite för att han skulle gå om mig. Men då hör jag hans steg sakta ner också. Helt särt! Men jag fortsätter gå och försöker strunta i det. Men sen det inte är långt kvar till högskolan så skyndar jag på mina steg för att slippa honom så där läskigt nära mig, och vad gör inte han då??!!! Då skyndar han på sina steg också. Jag går alltså riktigt fort, men han skyndar han med. Helt särt! Sen svängar jag in till skolan och han går vidare. Då var jag så klart tvungen att kolla bak när han går vidare för att se om jag känner igen honom, och då tittar han såklart samtidigt på mig. HELT SKUMT!

 

Här kommer en liten uppmuntrande video på min lilla nybadade plutt.

1 Amanda:

skriven

Åh vilken söting. : )

2 - E m m i e:

skriven

men gud vad läskigt ! *

är du helt säker på att du inte kände igen han ?

fin blogg btw , kram!

3 johan:

skriven

Jag får köpa mig en Luffsen nalle. =)

Kommentera här: