Lite smått allmänt tjatter

Slutade tidigt i skolan idag, det var skönt, men det var också en mycket intressant föreläsning så lite synd samtidigt. Det är alltid bara de tråkiga föreläsningarna som håller på hela dagarna.

Jag får ingen ordning på mitt hår! Blir galen! Jag får bara sätta upp det i toffs hela tiden, och det är så tråkigt att alltid ha det uppsatt. Vet inte om jag blev så nöjd senast jag klippte mig. Hm... Aja.

På bussen hem blev det i allafall bestämt att Emelie ska komma hit på lördag. Mysigt mysigt, blir det då :} Men måste hem till mamma och låna extrasängen. Men det ordnar jag i mörn. Nu kanske jag ska ta och träna lite på crosstrainern innan jag blir för trött för att göra något. Ser du Johan, jag tänker träna. Bäst du hoppar upp på crossen du med ;}

1 » j є и и ı ƒ є я ♡:

skriven

SVAR joo men din ÄR snyggare :)

jag har lite koll på koder & sånt, men när de gäller att "göra" bilder i ps är jag helt värdelös! enda jag kan är att redigera ljus, färg osvosv (& ändå går man media, haha!)



kram!

2 www.collectionbyangelina.blogg.se:

skriven

hej jag har frågestund och kom gärna in och ställ frågor under dagen frågestunden pågår tills den 4 mars.



min blogg adress står ovan!

3 william:

skriven

söt blogg:D

4 www.collectionbyangelina.blogg.se:

skriven

hej jag har fixat en ny kategori på min blogg ”dagens fråga” .kom gärna in och ställ dina frågor, om vad som helst!! ☺



och snälla fråga inget om min design jag ska uppdatera den så fort som möjligt!! ☺



min blogg adress står ovan!

5 L I J N A:

skriven

SVAR; det är bra::)

6 noreaahonen♥:

skriven

ställ en fråga är du urgullig! :D

http://fannyochnoreas.blogg.se/2011/march/fn-kor-igang-med-fragestund.html#comment

7 Anonym:

skriven

Fin blogg! ^^

8 denisé:

skriven

fin blogg :)

9 Knorkan:

skriven

Vad duktig du är som tränar :)

10 anna:

skriven

jätte fin blogg ! :D

Kommentera här: