Mördare på bild!

Nu väntar jag bara på potatisen, sen blir det mat. SKa skära upp lite sallad också. Mums! Som ni kanske läst så har jag haft väldigt jobbiga mardrömmar den senaste tiden. Här om natten drömde jag att jag höll på att bli mördad av två av mina kompisar. Fattar inte varför alltså! Men men.... Ni kan höra mig prata om drömmen {här}. Nu tänkte jag i allafall visa hur dessa mördare ser ut.

Skrämmande eller hur? {Haha! ;P}

1 Emilia:

skriven

fin blogg ! (:

2 Anna Katana:

skriven

Ok (: Hur gammal är hunden?

Läskigt att det stämmer, i drömmarna kan personerna säkerligen blandas ihop. Haha aa de där två tjejerna ser verkligen ut som mördare (:

3 Anonym:

skriven

gillar du fjärilar ? de är så tillfredsställande och mjuka :)

4 Mya:

skriven

Snubblade in på din sida och vill bara säga Hej :)

Hoppas du har en bra kväll!

5 frida:

skriven

va med i dagens blogg:)

6 johan:

skriven

De ser verkligen ut som Mördartyper. Haha. tänk att vakna upp och de står och hänger över en, med något i handen.

Kommentera här: