Trött.se

Oh hjälp vad trött jag är! Vet inte vad det är med mig. Har i och för sig suttit väldigt länge i solen idag på mammas balkong och pluggat, det kanske jag blev lite trött av. Utöver det så har jag varit på stan och köpt en svart skinnjacka. Är sjukt nöjd med den, men alla har ju skinnjackor just nu. Jag har hittills tänkt att jag ska hålla mig till trench coat som jag verkligen älskar, men nu köpte jag en skinnjacka med :}

Tills idag har jag även varit blond. Men nu är jag istället brunett. Blev så trött på att behöva fixa utväxten hela tiden, då jag är väldigt mörk naturligt, så nu blev det brunt istället. Det känns lite ovant, men I like it!

Jag tror att jag ska vila mig en liten stund nu, sen kanske jag tar och fotar hur jag ser ut och lägger upp på bloggen så ni får se.
1 mysan:

skriven

göru? :)

2 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack taaack :D:D

Kommentera här: