Videinlägg igen! Vad är det med mig?!

Ja, jag hinner liksom inte uppdatera så mycket, så det får bli en fin liten video istället. Men förhoppningsvis kommer jag kunnde blogga lite mer i helgen. Wehhooo!

1 Ellinor Pettersson:

skriven

hihi :)

2 Maya:

skriven

Hej!

Måste bara säga att du har jättefin blogg! :)

Hur mycket tar du för en design? Jag har precis beställt en ny men jag tänkte mest bara höra..

3 Anonym:

skriven

jag sov så där :) vad gör du ikväll då? :)

4 mysan:

skriven

de va jag som skrev hihi glömde fylla i namn och de

5 mysan:

skriven

Varför behövde du kramen? :)

6 heddez:

skriven

fin blogg :D

7 Carro:

skriven

Sv: Jo tyvärr verkar det som att de kan ta bort bussarna. :(

Det är jättedumt!

8 Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet:

skriven

okej men hur sparar man ner dom då om man lyckats hitta några digital scrapbooking form "figurer" ? ^^,



Söker du bara på "digital scrapbooking form" eller skriver du photoshop med i sökorden eller? Jag hittar typ bara vanliga scrapbooking prylar :/ Skulle gärna vilja lära mig hitta (A) ^^



Hoppas du har tid och lust att förklara lite mer :)

kram

9 Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv:

skriven

Svar: Ja inlämning i dag så har precis skickat in den, men blev väl sådär nöjd faktiskt. Är bara skönt att ha den inlämnad nu i alla fall. Så nu i helgen ska jag bara göra klart ett grupparbete tills jag åker till Sälen med klassen på söndag, sedan blir det bara en massa slappande! P.s ursöt vovve!

10 mysan:

skriven

härligt va ska du se? jag ska plugga! :(

ja de är sant alla behöver nog en kram ibland :)

11 elina:

skriven

ja :D fin blogg btw!:)

kraam

12 LADY UMBRELLA:

skriven

allt bra? :)

13 Nathalie:

skriven

Jättefin blogg du har!

14 Julia:

skriven

Jätte fin blogg du har! Kolla gärna in min http://jjuliiiiaa.blogg.se. Kram! :)

15 Julia:

skriven

Jätte fin blogg du har! Kolla gärna in min http://jjuliiiiaa.blogg.se. Kram! :)

16 =):

skriven

Kan inte vi få höra dig sjunga en låt? :D

17 Evelina:

skriven

Svar till: =)

Det finns ganska många klipp på mig på bloggen där jag sjunger =) hehe

Kommentera här: