Videoinlägg 14/3- 2011 >>Tyda drömmar<<

Mardrömmar som inkluderar vänner är inte så roligt. Min hjärna har hakat upp sig på döden den senaste tiden. I denna videon förklarar jag en dröm som jag hade här om natten. Scary....

1 Anna Katana:

skriven

Varsågod! Vad är det för ras på hunden?

Nej men usch vilken läskig dröm. Har hört att man aldrig kan dö i sina drömmar utan att man alltid vaknar upp innan det händer.

Blev intresserad av vad det betyder om man drömmer att man bli mördad så jag googlade. Och det kom fram att vännerna är falska, att man känner sig överkörd av någon annan, eller dålig självkänsla så man bara tar in negativa saker om sig själv.

2 Johanna:

skriven

jo det håller jag med om

3 Marielle:

skriven

Vad kul! Jag har aldrig sjungit i kör på fritiden, bara i skolan på estet och nu på utbildningen. Okej haha =) Hoppas du har en trevlig kväll!

Kommentera här: