Ledsen . . . men glad

Idag fick jag hem kameran! Blev överlycklig. Öppnade paketet direkt och testade den i säkert en kvart eller något, men känner mig inte alls nöjd. Så tyvärr får jag skicka tillbaka den i morgon. :( Jag är fett ledsen! Men, men. Någon mening fanns det väl med det också.

Men det finns en annan anledning till att jag faktiskt är glad också. Sanna och hennes bror kom införbi mig för ett par timmar sen och lämnade in en dammsugare. Den är röd. Jag fick en dammsugare! Har man bra vänner eller vad! Tack så hemskt mycket Sanna! Super snällt!

Så samtidigt som jag är fett besviken på den dumma kameran! Så är jag också fett glad för nu har jag en dammsugare!
1 Mia:

skriven

Ååå stackare, vet hur jobbigt det är att bli besviken på att saker inte är som man hade hoppats på =(



Tack för kommentarerna till mina bilder - ja det är en korsett som jag typ aldrig har använt innan... Men jag köpte den för nästan ½ är sen =) hihi... En sån får du köpa, HM 149:-



Önskar att du hade varit här och bakat kladdmuffins istället =) Mmmm.... Mmmmm... =)



KramKram

2 Jennie Lenita:

skriven

Ja det tycker jag med ;P

Näää, vad tråkigt att kameran vart kass :/ Snygg i färgen var den ialfl.. Hoppas ditt nästa köp är bättre :)

3 Emil:

skriven

Tyvärr så får man vad man betalar för. Billigaste kamerorna är inte bra. Hoppas du hittar något bättre!

Kolla gärna http://www.cyberphoto.se/ Där finns beskrivningar och omdömen på de flesta kameror...

Kommentera här: