Måndag igen

Om lite mer än en timme tar jag bussen in till stan. Jag ska till Charlotte och jobba med grupparbete lite inför en aktivitet i morgon. Ikväll är det som vanligt kören, yey! Kan inte förstå hur jag längtar efter kören varje vecka :} Men det är såå roligt. Det nya kopplet som jag köpte till Luffsen fungerar utmärkt, men det är nog lite ovant för både Luffsen och mig att han bara kan gå iväg 2 meter. Dessutom har han inte alls varit så skällig mot andra hundar,   {jag vill tro att det är kopplets förtjänst} men jag kankse bara har varit på bättre humör och så har han känt av det. Kanske.

Dags att hoppain i duschen, eller så blir det frukost först. Hm...
1 Ebba:

skriven

Underbar blogg!

2 Carro:

skriven

Sv: Tack du :)

Hur är det med dig?

Kram

3 Jennie Lenita:

skriven

Tack så mycket :) Just nu ser det lugnt ut, men man vet aldrig vad som händer under dagen och närmaste dagarna :)

4 Jennie Lenita:

skriven

Åhja, så fort jag kommer hem och får tid över ska jag ju såklart uppdatera ett långt inlägg ;)

5 † Lama:

skriven

sv: haha ja :D tycke det är enklare att säga tja istället för hej ^^

Kommentera här: