Vad kan lindra min huvudvärk?

OJ oj oj oj! VIlken huvudvärk man kan ha efter en så lång skoldag. Kom hem för lite mer än en halv timme sen och kycklingen står nu i ugnen och riset kokar. Jag svälter! Nu när jag suttit och jobbat på bloggdesign hela veckan så blir jag sjukt sugen på att ändra min egen design. Jag vet bara inte hur jag vill ha den.

Vovven stannar kvar hos mamma över natten, så blir en ensam natt här för mig. Resten av kvällen kommer nog spenderar framför Hawai 5-0 tänkte jag säga, men kom precis på att Robinson är ikväll. Yey!

I morgon är det musik hela dagen, och vad jag längtar. Sen är det helg igen :}



Tur att jag hade lite av mamma kakor i skafferiet som jag kunde dämpa den värsta hungern med innan maten blir färdig ;)
1 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Haha jaaaa :D

2 marina:

skriven

sv: jag är hos killen och tittar på film :)

3 Anonym:

skriven

4 Anonym:

skriven

Godnatt sötnos! eller godmorgon kanske det blir ifall du ser det här på morgonen^^

5 Aldina:

skriven

kakor är aldrig fel! och fortsätt jobba med blogg design, du är ju duktig! (:

ha de toppen.

Kommentera här: