Keaton

Jenny och jag har verkligen kommit igång med examensarbetet nu, vilket känns jätte skönt. Nästa vecka påbörjar vi analysen av resultatet. Jag har en intervju kvar, som jag ska genomföra i morgon, sen ska jag bara transkribera den med. Har transkriberat tre intervjuer idag [skrivkramp]. Åkte tillbaka till min praktikplats idag och intervjuade min handledare bland annat. Åh vad roligt det var att träffa barnen igen :} Saknar dem redan efter bara en vecka.

Jennys fem-månaders valp Keaton har varit här varje dag med oss men min Luffsen har inte varit så förtjust i honom. Luffsen är lite tjurig och ligger mest i sin bur när Keaton är här. Men de blir nog snart kompisar.

Hur kan man ha något emot den här sötingen [Keaton] ?

 

Nej, nu ska jag lyfta på arslet och gå en promenad med hundarna. Är hundvakt åt mammas hund med. Sen kanske det finns någon film att titta på.
1 Nathalie Tegelstam:

skriven

Sv; ja det var ju tur :)

2 Maria en Norrlandsblogg:

skriven

Har precis kommit hem från lite shopping och ätit :)

3 Malin:

skriven

Åh vad söt!:D

4 carina dahl.:

skriven

åh vilken goding! mysigt med husdjur. :)

Kommentera här: