Rör mig inte!

Klickade mig in på Bellas blogg och ser att hon nu lottar ut boken [Rör mig inte] skriven av Tahereh Mafi. Och jag är såååå med och tävlar, såklart! var med och tävla du med {LÄNK}

Bildkälla {Bella}

1 Freja:

skriven

Sv, tack!

2 Anonym:

skriven

Hej!

Vi är nya så kicka in och lämna en fin kommentar!♥

3 Sasha:

skriven

Sv; Ja verkligen :)

KRam

4 Emma Lannebrink:

skriven

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

5 Amanda-Nicole:

skriven

DU har så himla cool blogg, du verkar så duktig så jag tänkte fråga om vad du tyckte om min blogg för den är ny och jag vet inte riktigt hur jag ska börja, snälla hjälp mig och kommentera vad du tycker jag skulle bli jätte glad, behöver mera tips!! :D



Kram

Kommentera här: