Solisar från Indiska

Idag har det ju varit soligt och 14 grader varmt! Wehooo!! Det ringer på dörren! Det är våren som står utanför. Välkommen hit! :} Mina nya solglasögon har jag fått användning av idag. Köpte dem på Indiska för ett par veckor sen och är helt fantastiskt kär i dem. Mina svarta solisar har inte de bruna glasen men det har de blommiga. Det är så mycket skönare för ögonen tycker jag.

 

1 Miranda:

skriven

sv: tack så mycket. och krya på dig du med då! hatar verkligen att vara förkyld.

kram

2 Linda:

skriven

Helt underbara glasögon :)

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Hihi jag vet inte, får se när jag får lite tid över till det :))

4 Tette:

skriven

Hejsan! Hoppas allt är bra.

Vad hittar du på ikväll? :)

Kram

5 Sasha:

skriven

Snygga dom var :) Vi har haft runt 20 grader varmt här idag, sååå skönt :)

Sv; Den blev supergod :)

6 Tette:

skriven

Härligt att höra hörru :D

Jotack, det är väl bra med mig också ^^

Gör du något roligt ikväll då?



Ja visst är hon söter! :D Ohja det har hon allt ;)

Kram

7 Karin:

skriven

Söta

8 Hippieflickan:

skriven

Vilka fina :D

9 Sandra - vetinteee:

skriven

Vilka fina solglasögon, vart är de köpt?

ps. Otroligt fin blogg du har!

Kommentera här: