Nobody knows

Jag tycker Darin har blivit så sjukt bra! Denna låten kan jag inte sluta lyssna på. Idag blir det förmodligen en liten tripp till affären med min bror och hans sambo =) Sen kanske jag ska stryka lite [massor] lakan som jag tvättat upp i veckan. Vägrar att lägga mig i en nybäddad säng med skrynkliga lakan. Nej, det går inte för sig.

1 Sandra:

skriven

Tack så mycket då ska jag fundera på hur jag vill ha bloggen :) Kram

2 Bunny:

skriven

Det känns konstigt att se att Darin har blivit vuxen, med skäggstubb och allt! Jag har fortfarande Idol-bilden kvar, när han var 16? år och hade tandställning.. Hihi!

3 Bunny:

skriven

Jag har aldrig riktigt lyssnat på honom, men det kanske jag borde föra? :D



Och ja, jättekul att ha börjat med körningen! :D

4 Marie:

skriven

Ja, ibland är det ju verkligen inget som syns, men antar att det sitter långt in. Testa med Epi- Otic, ett superbra medel som finns receptfritt på Apoteket, det brukar göra underverk med Bellmans öron, sparat många vetrinärutgifter på det =D



5 felicia:

skriven

fin blogg du har! :D

6 Xantis:

skriven

Sådan ork har inte jag när det gäller lakan, jag kör på tvättstugans mangel eller om jag tvättar hemma så försöker jag hänga dem så rak som möjligt =P

7 felicia - fotokobran:

skriven

sv; ja! :D

åh, jag gillar inte darin, jag tycker han sjunger "tråkigt" ^^

8 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack :D:D

9 Anna:

skriven

Sv: Åh ja, det tycker jag att du ska göra. De är så himla mumsiga :D

10 Lisa:

skriven

Hej! Var med och TÄVLA om en ”Hello Kitty bakform” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-stylefunstuff.html



Kramis ♥

11 jocke:

skriven

Håller helt klart med där den är riktigt bra:)

Ha en bra helg

Kommentera här: