Back home

Idag ska jag åka hem till Jönköping igen. Är alltid lika tråkigt att åka här ifrån för jag trivs så bra här. Men examensarbetet och kören väntar på mig i morgon så jag kan inte stanna. Men jag får med mig en superfin sminkning med. Har köpt lite ögonskuggor av [Mia] och ett läppglans. Wee!

Snart så kommer nog före och efter bilder ut på Mias blogg från [DENNA] dagen då Angelica och jag var på makeup rådgivning. Det är dock inte de färgerna på ögonskuggan som jag köpte idag, men de kanske jag köper en annan gång.



Vill ni se fler foton på hur makeupen blev så kan ni besöka [Johans] blogg.
1 Cajsa:

skriven

aww tack sötnos! :D glad jag blir! :D Behöver verkligen höra sånt nu när det är auditionsesång.

2 Cajsa:

skriven

auditions vill jag inte påstå är roligt.. ^^ Det är så galet påfrestande..xD

det är för musikalutbildningar. hoppas på att komma in på kulturama musikal. :)

3 Emelie:

skriven

Fin blogg!

Gå också in på min blogg och glöm inte att kommentera :)

Hoppas du stannar

4 lisa:

skriven

åå tack så mycket, fin blogg ;)

5 EmmA:

skriven

sv: tack! :)

6 Ellen:

skriven

Tack, jag ska kolla upp den :)

7 Mia:

skriven

Åååå du är så fin vännen... Å tusen tack för all hjälp med barnen =)



Vill se en bild på dig med den nya makeupen (som du har lagt) =)

Ta hand om dig nu

Kram Kram

8 Sessan:

skriven

Vilken fin bild.

9 Josefine:

skriven

Fin blogg du har :)

10 Anonym:

skriven

Tack för tipset! ;)

11 Tea:

skriven

Hej! Vill du kanske säga din åsikt om inlägget 'Love, lover, lovers' på min blogg? Tack på förhand!

12 Cajsa:

skriven

hehe vi får hoppas på det..xD

13 Sessan:

skriven

Ja & färskt bröd är ju så himla gott.

14 ~ L I N N ~:

skriven

Hoppas du får en toppen onsdag! :-D

15 Anna:

skriven

Sv: Eller hur, fick mitt första paket hem idag :} så smidigt!

16 Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/:

skriven

Hej!



Vilken fin blogg du har! :)

Allt bra med dig idag? :)



Kram

17 Hippieflickan:

skriven

Vilket fint foto! :)

18 cherie's välgörenhets blogg:

skriven

gud så söt! :)

19 Becka [fotoblogg]:

skriven

Åh så söt du är! :)

20 Hannah ♥:

skriven

Jättefin blogg! :D Tycker att du är jättefin :))



Var jättegärna med i Dagens blogg som startade nyss!

http://danshannah.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html



Kram Hannah ♥

21 Miriam - En blogg allt möjligt underbart ♥:

skriven

Vad finfin blogg du har?? :')



Ser att du inte följer bloggar du inte gillar meeen.. Vill du kolla min blogg iaf? ♥

22 Mia:

skriven

Fast Eve jag tycker dina frallor är godare =)

23 Wakeywakey:

skriven

Fin blogg!

24 mysan:

skriven

Glöm aldrig att du är unik och underbar precis som du är! ;) STOR kram! <3

25 cherie's välgörenhets blogg:

skriven

tack så mycket! det är välgörenhetssmycken. :)

26 Anna:

skriven

Sv: Ja, de var verkligen himla goda :}

27 Wakeywakey:

skriven

Svar: Det var så lite så!

28 ▲ johannabergvall:

skriven

Fin blogg, allt bra? :')

29 mysan:

skriven

enchiladas heter rätten :)

30 Becka [fotoblogg]:

skriven

sv: Åh så lite så :)

Vad tycker du om mina bilder? :D

31 Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/:

skriven

Sv: Heheh :D

32 Mia:

skriven

Det tycker jag att du ska göra =)

När får jag se bild på din nya makeup???

kram kram

33 ~ L I N N ~:

skriven

Jamen visst hehe :D

Kommentera här: