Fredag at last

Idag fyller min fina syster 25 år! Grattis Linnéa! Självklart var jag där och firade henne, med god mat och fika som hon själv bjöd på. Men hon fick ju lite presenter med så :) Ikväll är jag dock väldigt trött! Har varit en lite konstig vecka, med huvudvärk och plugg. Idag har jag dock mått ganska bra, men märker ju att allt inte är helt rätt med huvudet. Blir kanske en film eller så ikväll. Ska ta en promenad med hunden snart med.
 
Lite instagramfoton från veckan. {Silvernina}
 
1 CECILIA:

skriven

Fin blogg!
Vilken hemsida går man in på för att få en annorlunda pil? Du har ju en super gullig, minimal pil :)

2 pauline:

skriven

Jättefina bilder!

3 Solange:

skriven

Fina Bilder!
Hoppas du haft en toppen helg och att din syster hade en jätte bra födelesdag! Kram.

4 mysan:

skriven

Haft en bra helg? :)
Kramis

5 Anonym:

skriven

Älskar iPhone skalat så himla sött

6 ellinor:

skriven

En sak jag har lärt mig är att man måste lära sig att välja sina strider, lära sig att fundera över om man vill ödsla de där 20 minutrarna av sin fritid på att bråka. Ibland kan du vinna grälet men endå förlora. Ibland bör du också fråga dig om det är viktigare att ha rätt, än en bra relation.

Läs gärna fortsättningen i min blogg. Skulle även bli jätte glad om du slängde in en kommentar om vad du tycker om inlägget :-) Kram

7 ellinor:

skriven

En sak jag har lärt mig är att man måste lära sig att välja sina strider, lära sig att fundera över om man vill ödsla de där 20 minutrarna av sin fritid på att bråka. Ibland kan du vinna grälet men endå förlora. Ibland bör du också fråga dig om det är viktigare att ha rätt, än en bra relation.

Läs gärna fortsättningen i min blogg. Skulle även bli jätte glad om du slängde in en kommentar om vad du tycker om inlägget :-) Kram

Kommentera här: