Drömar och hundar

Jag har drömt så konstiga drömmar i natt! Jag sover nog för mycket, för det kan inte vara normalt att drömma massa konstiga saker hela tiden. Vill ju knappt gå och lägga mig om jag ska behöva drömma sådant här! Eller det är inte riktigt sant, jag vill alltid sova ;) Halva drömmen så letade jag efter min väska som var borta! Hm... det kanske har att göra med att jag tappat bort en nyckel här hemma och inte hittar den. Åh, om jag bara att sovit en liten stund till hade jag kanske hittat min väska och då kunde jag kanske leta på samma ställe {i vaket tillstånd} efter min nyckel. Jag får verkligen panik när jag inte hittar saker för normalt sett är jag en person som vet vart jag har mina saker, ordning och reda, pengar på fredag!
 
Idag ska Luffsen få leka med sin kompis eftersom att jag är lite hundvakt. Hoppas de inte river hela lägenheten! Hehe
 
Här är de små skruttarna när det var valpar. De har sina likheter, men nu ser de helt annorlunda ut :}
 


 
1 Elinor:

skriven

Åh vad söta!!! :D

Sv: Haha, nä! Men jag tyckte det var läskigt även fast jag inte är höjdrädd :P Det är kul att ha gjort det, men vet inte om jag skulle vilja om det, haha...

2 rebecca:

skriven

Så söta! =)

3 Johanna:

skriven

Jobbigt när man drömmer så skumma drömmar :/

Vilka små sötnosar!

4 Johanna:

skriven

Tycker absolut du skall läsa bo0ken

5 Josefine Johansson:

skriven

Jätte gullig blogg!
kolla gärna in min!
kram!

Kommentera här: