Fika hela dagen lång

På förmiddagen var det kalas och firande av min bror och hans flickvän. Det blev fika med cupcakes och tårta och hela köret! Mumma! Mycket trevligt var det också. Sen var det dags att äta lite mat innan jag skulle iväg till mamma och fira hennes karl som även han fyllt år. Tårta blev det där också. Ett litet experiment kallade min syster den, men ja kallar den Linneas bästa! :) mums!

Resten av kvällen blir mys i soffan tror jag, med prinsen. Jag är såå trött nu..

 

1 Elin:

skriven

Guud vad gott de där såg ut!

2 Celina Brånedal - Make up and Hair:

skriven

Vilken fin blogg!

Kolla gärna in på min med. Bloggar om make up, hår och även vad jag gör dagligen.

http://celinasofialovisa.blogg.se

3 Mergimtare:

skriven

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

4 Madeleine - Med den stora drömmen ♥:

skriven

Vad gott det ser ut :)

5 Marias Bakglädje:

skriven

Gillar du choklad? :) Då kanske mitt senaste inlägg är något för dig! -Egengjorda praliner med en tjuvstart av julsmakerna :)

Fin blogg, gillar designen! :)

6 Luciarssix:

skriven

Hello im curious to ask does anyone know where I can buy Christian Louboutin sandles from?

Kommentera här: