Iphone skal a´la Cornelia

Cornelia har gjort så grymt fina Iphoneskal som man kan beställa. Just nu med fri frakt. Jag vill ha alla! Men dessa tre är de absolut finaste tycker jag. Ni kan se fler skal {här}
 
I morgon är jag ledig, vilket betyder att jag får sova! Har klivit upp vid halv 6 - 6 hela veckan och tagit bussen in till skolan till klockan 8. Ikväll blir det mys i soffan men min prins.
 
 
1 Jonna Erlandsson:

skriven

sv: åh tack så hemskt mycket fina du!

2 Oliviasphotolife:

skriven

Galet snygga!

SV: Den var grymt god. :D

3 Sara - Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Hoppas din dag blir toppen. :D

4 Al:

skriven

Så fina !

5 Diva's:

skriven

när man ser alla fina skal till iphones så önskar man nästan att man hade en själv också :)

6 Johanna:

skriven

Jätte fina!

7 xantis:

skriven

Alla fina skal som finns gör en riktigt sugen på att skaffa iphone i stället. Den längst ut till vänster är ju bara fantastisk.

8 Johanna:

skriven

Ja verkligen! Har dock ett fint skal redan med mitt favorit ställe på :)

9 Johanna:

skriven

haha jo, men jag skulle aldrig orka byta varje dag!

10 xantis:

skriven

Sv: en samsung, mina två senaste har varit samsung och jag är väldigt nöjd men det är svårt att hitta skal och liknande till samsung. Det är egentligen enda anledningen till att iphone lockar men det skulle va kul att kunna byta utseende på telen =)

11 Johanna:

skriven

Jag tycker de är så knepiga och få av, så jag skulle svära rent för mkt! :)

12 Johanna:

skriven

Japp, de med hårda skal har jag ett helvete och få av när jag jag fått på det.

13 Sara - Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Tack ska du ha. :D

14 Isa:

skriven

Fina!

15 Alexsandra:

skriven

Jättesnygga skal :)

16 Amandas jul:

skriven

Fina! Hos mig kan du just nu tävla om att göra ett egendesignat iphoneskal, då kan du ju göra det precis som du vill :D

Kommentera här: