I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?

Mina drömmar har varit så oroliga den senaste tiden och jag vaknar ofta på natten. Det senaste så har jag dessutom varit så täppt i näsan att jag vaknat mitt i natten av att jag är jätte torr i munnen och halsen av att ha andats genom den. Jag drömmer till och meda att jag är torr i munnen. I mina drömmar får jag slicka mig om läpparna och dricka vatten och ha mig. Jag kan inte ens drömma i lugn och ro bara för att jag inte kan andas genom näsan.
 
Såg ett inlägg på en annan blogg, hon hade städat i ordning i sin data hörna. Jag blev så sugen på att fixa iordning. Men så tänkte jag att jag sitter ju aldrig där ändå så varför slösa tid på det?
 
1 Amanda Eriksson:

skriven

åh vad jobbigt hoppas det blir bättre!.)

Svar: Tack så mycket!
Evelina Faag

2 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

En härlig kväll önskar jag dig!

Kommentera här: