I Will Lead You Home (Charity-single for Ung Cancer) - the Glass Child

Klockan 9 i morse släpade jag mig ut i den kyliga höstmorgonen och travade iväg för att möta upp Sanna. Det är andra gången som vi träffas halvvägs mellan oss för att ta en springrunda. Det var ruskigt kallt och jag tror jag fick en släng av blåskatarr på vägen, det gäller att hålla rumpan varm. Men vi var fett grymma! Jag är så sjukt stolt över oss. Sanna gick, efter springrundan i Söndags, in på Eniro och tittade efter på ett ungefär hur långt vi sprang. 4km tror vi att det är ungefär. Fett bra! På Lördag kör vi igen! Vi har båda två erkänt att vi är ganksa otränade så vi tänkte börja lugnt med två gånger i veckan. Dock så har vi faktiskt sprungit hela rundan båda gångerna, utan att stanna upp eller sakta ner för att gå. Det tycker jag är sjukt bra av oss! Det känns även som att vi båda ligger på en ganska jämn nivå, konditionsmässigt, vilken är jätte skönt.

Om ett par timmar ska mami och jag iväg till Nässjö för att hälsa på storasyster och hennes pojkvän. Min syster fyller 24 år. Sheet vad tiden går! :} Så känns skönt att ha tränat lite idag, så att jag kan stoppa i mig fika med gott samvete.

Nu ska jag laga till stuvade makaroner med stekt falukorv. Mmumma!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget, men tänk på att:
- Jag gör inte gratis designer. Vill du att jag ska göra en design till dig?
  Mejla [email protected]

- Reklam eller spam uppskattas INTE och publiceras ej.
- Jag följer inte din blogg om jag inte gillar den.
- Jag svarar gärna på designfrågor. Fråga på!


 Kommentera inlägget här:

 Namn:

 Mejl:

 Blogg:

 Skriv:


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0