Tävling!

Hey bloggers!

Nu har jag bestämt mig för att ha en tävling i min blogg.
Och det är inget mindre än en foto tävling.

               För att vara med:


 

  1. Skriv ett inlägg, där du länkar till detta inlägget.
  2. Ta den rbild som du vill tävla med och lägg in i det inlägget.
  3. Kommentera här under och länka till inlägget i din blogg, (där du gjort detta).

    Jag kommer att välja ut de bidrag som jag tycker är bäst.
    Och sen är det upp till alla andra att rösta fram en vinnare.

    Priset!

    Ni undrar säkert var man vinner. Och det är inget mindre
    än att jag länkar till er blogg i ett inlägg.
    Och dessutom kommer vinnaren vara länkad på min blogg
    i menyn i en vecka!

    Så kom igen och var med och tävla. Du kan bara vinna på detta!

             Och kom ihåg att temat är vår! Fotot får vara på vad som helst, bara
             det representerar våren.

             Go Go Go!!!

1 Rebecca:

skriven

sv: okej :)

Jag tar det bara lungt :)

2 BLONDIE ;*:

skriven

Bra tävling :)

kram

3 M O S A N:

skriven

Svar: Aw, tack så jättemycket tjejen <3 ;)



Vgd? ;D

4 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; åh, jag hade gärna varit med men jag är inte alls duktig på att ta kort eller så har inte ens en bra kamera xd Men jag kommer vara med i nästa tävling :D

kram

5 Anonym:

skriven

okej :P

6 Anonym:

skriven

okej :P

7 Michaela:

skriven

nej :) har gjort nagelförlängning, tog bort det idag men ska göra nytt imorn :)

har dock alltid haft så långa naglar..men dom går bara av:(

8 M O S A N:

skriven

svar: okej, jag e med ;)

9 M O S A N:

skriven

Svar: jag e med! har länkat om fototävlingen och tagit med bilden. Eller ja, bilden i mitt senaste inlägg tävlar ja med! ;D

10 M O S A N:

skriven

svar: nädå :p

Men gick det att skriva det i samma inlägg som mitt senaste? :o

11 michaela:

skriven

ska bara fota något :D

12 födelsedagsbarn idag ! :D:

skriven

gud vad roligt!

ska försöka satsa! :)

när är ska det senast vara gjort ? :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

13 M O S A N:

skriven

Svar: Så bra! hoppas ja kommer med i final/vinner nu ;)

14 M O S A N:

skriven

Svar: okej ;)

Jag gör faktiskt inget speciellt! ;D



ha en underbar kväll!

15 Leia:

skriven

Snygg header. =)

16 Emma:

skriven

Okeej, får hitta en ra bild då :D

kram

17 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Få försöka ta en bild då :D om inte så är jag med en annan gång :D

kram

18 louise:

skriven

SV: tyvär tävling är inte riktigt min grej, men tack ändå

19 M O S A N:

skriven

Svar: tack så mke :D



Kram!

20 Josefin:

skriven

sv; Har ingen lust att vara med i någon tävling, men tack ändå :)

21 Katja:

skriven

Hej =)

Kul.. när är sista dagen då man kan vara med?

Är lite trötter ikv nämligen..

Fast det är verkligen något för mig.. =)

22 jenny:

skriven

Jåå jag vill då vara med ifall jag hitta nån bild som jag har tagit. Fast säger till då jag har hittat (= kram

23 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; hihi :D

är det du som har tagit korten på din header? :D

kram

24 Sara:

skriven

Tack så mycket! :D Du med!



Hum, kanske är med i tävlingen ;) när är det slutdatum för den?

25 nadia a. ♥:

skriven

Hoppas du haft en nice dag! ;) ♥

26 Sofia:

skriven

sv: åh tack :D

Ja visst är det jobbigt när det kommer in nya kläder och så har man redan shoppat upp de pengar man har ? :P

Haft en bra dag ? (:

27 jenny:

skriven

Nu har jag oxå skrivit. Hur länge tar det innan man får veta att man är med eller inte?

28 Josefine:

skriven

Sv; Jaha okej ;/

Jag ska bara ta det lugnt, är skit trött.

Kram

29 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Ja, dom är jätte fina! :D

kram

30 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Så lite så! :D

kram

31 Katja:

skriven

Tänkte jag gör iordning en bild på en gång ;)

Och jag älskar påskliljor så denna bidde det..

Länken: http://smultronduvan.blogg.se/2009/april/jag-ar-med-i-en-fototavling.html

xD



32 jenny:

skriven

Tack, jaaha okeej :) kramkram (=

33 Josefine:

skriven

Sv; haha ohno! jobbigt läge hörredu.



Själv skall jag se på Van Veeteren nu (a)

34 emma:

skriven

tjoooho :D

35 Linda:

skriven

tack för rösten, vinnaren kommer snart:D

36 michaela:

skriven

tack!

jag gör på mig själv, det är ju ganska lätt :) gör det du också!=)

37 michaela:

skriven

vet inte om min förra kommentar skickades o:

men jag gör på mig själv iallafall :) gör det du också!

38 Lollo:

skriven

Åhh det låter som en toppen helg! :D

Jag hänger dock inte med på vad som händer i Robinsson, tycker det har blivit så dåligt. (:

Kramar!

39 Anonym:

skriven

Tack <3

Tycker du, blir glad juh =) Man försöker ju iaf.. Är det många som är med ^^

40 linn:

skriven

absolut! :)

41 jenny:

skriven

neh inte så mycket har övningskört å nu snackar jag i tele och ska snart duscha du själv då? Kraaam (=

42 Josefin:

skriven

sv; Det är bara bra, själv då? :)

43 Danijela:

skriven

Tack ;)

Nja inte intresserad av någon tävling hehe :P

44 matilda:

skriven

haft en skön dag? :)

45 Marie:

skriven

Jaa åhh vad den är bra, jag skrattar lika mycke varje gång!! Jag tror jag vill va med, ska bara fixa lite haha

46 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; vet knappt :O haha

men plugga sen på torsdag ska vi åka till Mellbystrand. Vad ska du göra? :)

kram

47 Marie:

skriven

Jaa åhh :D "get the fuck outta heeere" "i'm going to have a BF" Älskar den filmen!!! :D



Nu har jag fixat ett tävlingsbidrag: http://missmarissa.blogg.se/2009/april/fototavling.html#comment

48 Lollo:

skriven

Njaa alltså de här med att ta vackra vårbilder är inte riktigt min grej ;) Tihi!



Heheh precis ! ;)

Kram!

49 jenny:

skriven

Okey, skojjsigt kramkram (=

50 Emma:

skriven

Här är mitt bidrag (:

http://eemmacaroline.blogg.se/2009/april/tavling.html

51 Linda:

skriven

vill inte vara med denna gången:D

52 rosali:

skriven

gud vad bra okej!

53 Marie:

skriven

Jaa åhh nu fick jag lust å kolla på den :D:D:D fast jag har kollat på film hela kvällen så.. Aa jag kollade lite på dom andras bidrag, jättefina verkligen!

54 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: allt är toppen, själv då?:)

55 Anonym:

skriven

jag har en veckans blogg tävling, kika in om du vill vara med!:*

56 jenny:

skriven

Jåå men du oxå (= kram

57 Lollo:

skriven

Jupps, men om jag mot förmågan får till en schteek bild så anmäler jag mig helt klart (: När är tävlingen över? (A)

Kram!

58 Josefine:

skriven

Sv, Gör det! den håller på nu på 4an ;D

59 Liisa:

skriven

Hej!

Tävla om att bli veckans blogg här:

http://theliisa.blogg.se/2009/april/veckans-blogg.html

Puss <3

60 Sweet life style:

skriven

tack så jättemkt :)

61 Polina:

skriven

roligt med tävling ! men jag suger på att ta bilder så jag tror jag hoppar över den här gången! :) kramar

62 Linda:

skriven

nej exakt:D

63 mette:

skriven

åh tack =) va glad jag blir

64 Linda:

skriven

nej sådär.

själv?

Kram

65 Linda:

skriven

nej sådär.

själv?

Kram

66 Linda:

skriven

usch då:(

Nej , jag e inte sjuk

läs mitt inlägg så fatatr du :)

67 yasmine the one and only:

skriven

ska kika, allt bra annars då? krams

68 Linda:

skriven

Jo men inte så konstigt att de e såhär,. för att hon raggade på min kille:S

raggat på mitt ex när hon visste jag tyckte om han. sånt gör inet vänner

69 Sandy:

skriven

Hej Snyggingar!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

70 Mindy:

skriven

Hoppas att du får en skön måndag..

71 Sofia Werlin:

skriven

skoj med fototävling:D

72 Sofia Werlin:

skriven

Ja fast först måste jag leta upp en bra vårbild jag har tagit :)

73 Sofia Werlin:

skriven

Var gärna med i min tävling på bloggen med om du har lust :D

74 Lisa:

skriven

snygg header=)!

75 Hanna:

skriven

Här kommer mitt bidrag till tävlingen!

76 Lolle:

skriven

jag e med :)

77 Beatrice [foto, vardag & kläder]:

skriven

och tack , men jag orkar inte vara med nu efter som jag ska bort hela denna vecka och allt..

hoppas du hittar många! :)

78 sara:

skriven

Detta är mitt bidrag =)

Hoppas det gillas ^.-



http://saradahlfors.blogg.se/2009/april/lite-annorlunda.html#comment

79 Amanda:

skriven

men när är tävlingen slut ?

80 Louise - mitt tonårsliv:

skriven

sv; Jaa jag skulle gjort det om jag varit bra på att knäppa kort :P

81 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Okej :D

Vi har stuga där så ska ner dit :)





Rösta gärna på mig som veckans blogg hos tmp=55a53abaa5a21da26eb6e70078f7fd01cde08c84" rel="nofollow">http://soeticz.webblogg.se/2009/april/veckans-blogg-finalister-1.html?tmp=55a53abaa5a21da26eb6e70078f7fd01cde08c84 (A) jag är nr 11. det hade varit jätte snällt! :)

kram

82 Anonym:

skriven

jag är lätte med, jag valde den bilden föra man ser solen skina, isen är borta på sjönn och hunden är bara så sööt ! :) http://johannaaaab.blogg.se/2009/april/mandag-1859.html#comment

83 denise:

skriven

eller jag orkar inte ;)

84 d:

skriven

sv : jag orkar inte länka och massa im in blogg ikv :D haha

85 maja:

skriven

jag är med :D

länk till inlägget: http://majanovajosefin.blogg.se/2009/april/beautiful.html#comment

86 Johanna:

skriven

jag är med ;> men jag har tyvärr inte någon enske bild, måste ta ett collage, men det är bilderna på svanarna jag vill komma åt, bara så du vet :)

87 Johanna:

skriven

jo en av de till vänster vill jag ha ;> men alltså de kanske blir suddigt om man klipper, eller blir det fortfarande samma storlek på bilden? :) ta nån av de till vänster bara, det blir bra hur du än gör!

88 johanna:

skriven

juste ja, en länk till tävlingbilden ;> http://lilllajohannna.blogg.se/2009/april/tavling.html

89 johanna:

skriven

ifall att det blir tjorvigt med det där svanarna kan jag ta en bild från ifjol nån dag efter valborgmässoafton på en solnedgång ;> om det inte måste vara våren 09.

Kommentera här: