Nervositeten sätter in

Frossar i pepparkakor för att jag är så nervös.
Känns inte som att jag kan bli mer nervös, men
det kommer.
Morgondagen kommer att vara hemsk och tisdag
morgon kommer jag att spy eller börjar gråta.
Du vill inte vara mig just mig.
1 Erika:

skriven

sv: Vad bra :D

2 Zenita:

skriven

Det låter ju bra det ^^ Kraam

3 My:

skriven

varför så nervös ?! :/

4 Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E:

skriven

Förlåt för sent svar, har inte haft tid att svara på din kommentar förens nu,



svar: då ska jag besöka den bloggen, tack!:)



vad händer i morgon som är så nervöst:P?

5 M Y Y S A N O L S S O N:

skriven

sv. ehhe åh va kul, elr ja kanske tråkigt att komma hem, men alltid skönt :D är åsså hemma, från dalarna!

6 M Y Y S A N O L S S O N:

skriven

Nu är jag hemma från dalarna igen! :]

DEL 1 är uppe på bloggen, alltså resan dit. Mycket mer kommer <3



hur har du haft de?

7 rebecca:

skriven

sv: åh jag förstår det!

jag vill också åka till en solig plats :D

8 michaela:

skriven

Hej på dig! =D haha! Har skrivit litegrann men är inte tillbaka helt, men bara så du vet! kramar!

9 MisterSnister:

skriven

Ta det lugnt, första tiden i högskolan är jättekul!

10 cecilia:

skriven

är det för att skolan & det börjar!?

jag är också nervös så jag skulle kunna skita på mig..



men varför pepparkakor !? hihi



det blir nog bra ska du se!

kram c



hur var det i bulgarien?

11 sofia:

skriven

pepparkakor var länge sen jag åt =)

äter de bara på julen typ:)

Juste ! du börjar skolan nu :)?

Guu va spännande och roligt! =D

vilken dag är det du börjar.. ?=)

du får berätat hur de går och allt!:)

stor kram!/ Sofia

12 Sandra Nordin:

skriven

Gick det bra då? : )

13 Carro:

skriven

svar:godmorgon :)

Kommentera här: