Kliande fingrar!

Sitter här med kliande fingrar.
Jag vill ut och ta mer grymma foton!
Enligt min åksikt är de i allafall grymma.

Målandet gick hur bra som helst och hennes hus ser
riktigt fett grymt ut!
Jepp, så är det!
Jag blir så grymt glad när jag varit hos henne.
Målarmästarna går under namnen Ingrid och Evelina!
Ingrid som även jag heter, men som jag fått av mina mamma
com alltså är en av målarmästarna.
Den andra är då Jag.


Målarmästare under arbete.


Ett av de fett grymma fotona jag tog ;)


Eftersom jag nu har blivit en så fotofantast
så är det dags att spara till en
stystemkamera.
Den jag använder nu blir det fina foton med,
men det är ju inte alls samma sak med en system.
Mycket coolare med en system dessutom Haha ;)

Of Montreal- For our elegant cast


Hugs
1 Carro:

skriven

Hej,

hoppas du har en bra dag!



Jag undrar bara ifall du fortfarande prenumererar på mig på bloglovin?

Kram

2 sandra:

skriven

Tack så hemskt mycket! :)

3 sabina:

skriven

sv; Jag vet inte ännu om jag är allergisk, hoppas inte det iallafall!

okej :)

kram

4 Malin/Ungdomsbloggen:

skriven

sv: åh du tar jätte fina bilder! du vill inte delta i min fototävling? :)



Mvh Malin

5 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

förstår det :) I helgen ska jag mysa med sambon som kommer tillbaka från Skåne. Har du för planer? :)

6 EmmaEriica:

skriven

tack :D

haha jo x)



kram

7 Carro:

skriven

Sv: Min dag har också bara varit bra.

Okej, kanon. Japp, så klart jag fortfarande gör. =)

8 J O S E F I N E:

skriven

Härliga bilder! :D



Sv; Får se vad helgen har att bjuda på :) Det blir väl till att sola om det är fint väder och stan eller liknade om det är dåligt väder :)

Vad ska du göra i helgen då? :D

Kram

9 MISSEXTRA:

skriven

Godnatt:)

10 Embla:

skriven

sv; japp, haha tack dom e ju grymt coola :D

11 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

nej jag blev inge russin om fingrarna och tårna faktiskt, wierd :D

12 ada:

skriven

sv: ja okej :) jag ska nog bara vara hemma imorgon, sj?

13 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Tycker absolut att du ska pröva socker på makaronerna! Hur gott som helst!

14 Tess:

skriven

den finaste bilden var helt underbar :) du borde verkligen fortsatta fotografera! ha en toppendag <3

15 E L L E N:

skriven

Svar: Delugnt :D Härliga bilder :)

16 Carro:

skriven

Sv: Ja, det är ju det. Speciellt när man har så att man prenumererar på varandra.



Ja, de är väldigt goda. =)

17 agnesa:

skriven

sjukt fina bilder tar du :o

18 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

HAHA :D



åh tacksåmycket :D



vad gör du då? :)

Kommentera här: