Tävling!

Halloj!

Någon som varit inne och klickat för Sveriga på senaste
tiden?

Nu är det såhär att vi ligger på 10:e plats.
Men för att komma upp till 9:e plats måste vi klicka 657,361 gånger till.

Så jag annordnar här en tävling.
Man behöver inte ha en blogg för att vara med.
Men eftersom att priset är en länkning i en månad så
är det ju bra om det finns något att länka.

Så här gör du:

Gå in på www.clickclickclick.com
Börja klicka för Sverige.

Du behöver inte anmäla dig innan.

På Lördag den 25:e mellan 21.00 - 22.00 (får vara tidigare också) ska ni
ta och printscreena sidan som ni klickar på.
Så att jag kan se hur många gånger ni klickat.
Fråga om ni inte förstår eller vet hur man gör.
Bara det finns ett kort, "ett bevis" på hur många gånger
ni klickat för Sverige.

Sen skickar ni bilden till [email protected].
Glöm inte att skriva bloggadress!

På söndag kommer vinnaren upp på min blogg.
Vinnaren blir sen länkad i en månad på båda mina bloggar.
Silverninas.blogg.se
och
Serenely.blogg.se

Sätt igång att klicka!

1 emma:

skriven

Allt bra gumman ?

2 ada:

skriven

sv: jo det är bara bra :)

3 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: jag sitter och funderar på vad jag ska göra åt mitt finger :P

4 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Precis! Grymt dåligt är de!

5 emma:

skriven

jo tack det är bra med mig =) Kram

6 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: för några år sen fick jag en spricka i fingret, och nu har jag fått ont i den igen :/

7 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

jätte häftigt! :)

8 Cajsa:

skriven

tack, men ser inte precis vart jag är smal..XD hahaha! :P

9 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Tack :D. Hahaha, jag orkade verkligen inte fixa håret innan xD.

10 B U I L D M E A B R I D G E:

skriven

hej! jag letar efter en tröja från H&M, hjälp mig att hitta den i DIN h&m butik! :*****

11 ada:

skriven

sv: chokladmuffins! :) gott va?

12 maria:

skriven

sv, okej ;D vill också se den ;D

13 jossan m:

skriven

SV; OKEJ :) men jag förstår inte vart jag ska klicka?

14 Aleaxandra:

skriven

sv; ja det är det ibland ;s Men jag får ju lön ;) ja som tur är det helg snart men jag ska nog ändå jobba i morgon(:

15 Mirlinda:

skriven

Frågestund på min blogg! =D kika gärna in och ställ din fråga. Kram / Mirlinda

16 d e n i s e:

skriven

sv : jaaa de tycker jag du ska! :D

okej men de är lugnt orkar inte! :))

17 Anonym:

skriven

jaokej :D

18 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Ja, kanelbullar är väldigt gott :D speciellt nybakade! mums (a)



19 Josefin Grafford:

skriven

sv; tack så mycket =) allt bra?

20 -Milly-:

skriven

vad går det ut på? att klicka menar jag?

21 Erika:

skriven

sv: okej, tycker jag med ^^

22 ElinaErikssom =):

skriven

Frågestund här -> http://eliinaeriksson.blogg.se/2009/july/fragestund.html#comment . Ställ gärna en fråga och du har chansen att vinna ett litet pris om du ställer den bästa. Tipsa gärna vänner. Desto fler kommentarer i bloggen av er alla, detso större chans att jag letar upp er igen till månadensblogg.Och alla de andra som läser kommentarerna kanske klickar in sig just HIT! :). Bara ett tips. Kramar Elina

23 Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E:

skriven

Svar: bra tips, men har redan sysselstättning för ikväll;)

24 Linda F:

skriven

Hahahahhah en riktig WTF hemsida XD^^ härligt :P

25 - Imma:

skriven

så lite så (: vinner du då ? (:

haha då va mitt senare :P

Usch va dålig jag är me blogg nu .

kram

26 adina:

skriven

det är bra att träna ju!



oh, nej tack, men det låter kul :)

27 Emma:

skriven

Hej! Nu är jag tillbaka efter en massa kaos omkring mig. Har varit på akuten och det slutade med kryckor. Läs senaste inlägget så får du veta mera. Inte så roligt =/

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra vecka. Hänt nånting nytt hos dig?



Pussar

EmmaE.

28 marie:

skriven

Tack :D Hur är det med dig då? :)

29 Milly:

skriven

ja, men det förstår jag. men inte vad som händer om "sverige" kommer på plats ett?

30 Kristin:

skriven

Fin blogg du har :)

31 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: jadå visst :) resten av helgen blir ännu bättre!

32 Carro:

skriven

svar:godförmiddag :)

33 sandra:

skriven

Hehe :)

34 Sara:

skriven

haha ja det är verkligen jätte gott ju :D

35 Carro:

skriven

Jätte kul att du är med och tävlar. =)

Jag har valt att tävla ut ännu ett par likadana örhängen, så chansen att vinna är nu större.



Lycka till! =)

36 Carro:

skriven

Tyvärr var inte du en av dem som vann örhängena.

Men det var roligt att du deltog.

Kika gärna in och se vem det var som vann.



Kram

37 Anonym:

skriven

hejsan. skulle du kunna rösta på mig http://peaces.blogg.se/2009/july/veckansblogg-finalister.html#comment ? :)

www.hhilals.blogg.se

38 Kristin:

skriven

Sv; Hej Evelina! Denna tjej fick designen: piinkbarbiie.blogg.se, men hon har tyvärr bytt design nu! Ja gör så, låter bra det =)



Kram!

39 elin:

skriven

sv; nu har jag kommit hem från frankrike, haft det bra ? :D KRAM

40 Anonym:

skriven

Hejsan kika in på min blogg och kolla in det senaste inlägget och tre ord som påminnelse : rösta på mig.



tack :)

Kommentera här: