Världens bästa film ever!

Har ni inte sett denna romantiska film så bara
måste ni göra det!
Jag har precis sett den och bara älskade den!
Så grymt bra!
Så nu har jag en ny favorit film och jag kan
inte sluta tänka på den.
Hur kan en film vara så bra!
Snälla nån! Se den!

The lake house


Ps.. Dåligt ljud då det inte gick att ladad upp någon anna trailer

Ni klickar väl för Svergie!
Kom igen! KLicka för Sverige!
Vi måste ju i allafall ta oss till tionde plats!


Kisses
1 - Imma:

skriven

de står för Malmö FF (:

kram

2 Sandra:

skriven

jodå, sjäälv?

3 linnea:

skriven

tjoho :)

på min blogg finns det nu en helt ny kategori, hud & kroppsvård. Jag går en sådan gymnasie linje där jag får lära mig ansiktsbehandlingar, massage, manikys, vaxning, make upp osv :D

besök gärna och kom med massvis med frågor, <3

4 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Hehe han tackar så mycket ;-) Hoppas du haft en underbar dag sötnos!

5 Mia:

skriven

Hej Hej!! :)



Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :)Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :)Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..



Kram// Mia & Mirna

6 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; vet inte :P

7 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Tack så mycket! :D

Okej, vad kul! :D

kram

8 Liza & Marren:

skriven

Den varkar grymt bra måste ju bara se den:p

9 rebecca:

skriven

sv: jo det är bra med mig, trött bara! själv? :)

kram

10 Sara:

skriven

Jo med mig är det också bara bra :)

11 SANNA:

skriven

SV: jaaaa!, jag hatar sånt här väder :(:(

12 KAJSAHERSELF:

skriven

den verkar helt underbar! :O måste se den!

13 Randy:

skriven

Bejamin Button kollade jag på =) Vilken är din favoritfilm?

14 ann:

skriven

sv: å här med:s Eller kankse inte åska o sånt, men ena sekunden e det grått&mulet,nästa blått, nästa regn och jaa så konstigt:s meensväder hahaha:p

Vad har du för dig en tidag som idad ?:p

Kommentera här: