Tävling!

Hej hej!

Var med och tävla om att bli veckans blogg!
Vinn en länkning i min blogg i 30 dagar.



1.
Kopiera bilden och länka ( http://silverninas.blogg.se/2009/june/tavling.html )
till mitt veckansblogg inlägg, i ett inlägg på din blogg.
Skriv att du är med och tävlar eller liknande.

2. Kommentera sen detta inlägg och skriv att ni vill tävla.

3. Du är nu med och tävlar.

På måndag går ett visst antar bloggar vidare till final,
beroende på hur många som är med och tävlar.
Jag tar sen in röster fram till fredag klockan 00.00.

På måndagen avslöjas vinnaren på min blogg.

Ni har till på söndag 00.00 att anmäla er.
Kom igen nu!

Kisses


1 Emma:

skriven

Kikar in =)

2 Emma:

skriven

javvist kul är det =)

Allt bra med dig? Kram

3 michaela:

skriven

sv; oh jag får se :D

4 Caroline:

skriven

*Jag skulle kunnat änka mig att vara med :D*

5 katarina:

skriven

på lördag blir hon 3 vekor :D



vad har du för dig? :)

6 elin:

skriven

sv; haha ja :P gör dudå? :D KRAM

7 jovana:

skriven

ska vi följa varann med bloglovin? (:

8 Anonym:

skriven

15 (:



nej tack!

9 E:

skriven

ha en trevlig kväll :D

kram

10 cassi:

skriven

jag är anmäler mig;)

11 Emma:

skriven

Kanon :D

Jo det är bra det.

Okej :D

Kram

12 Johanna Thedéen:

skriven

*SVAR:* Tack så mycket! :)

13 CHRJ:

skriven

hej hopp! allt bra? :)

14 stina:

skriven

ja en heelt underbar känsla =)

Aww, det kommer gumman.

kram

15 O L I V I A:

skriven

jo det är fint :D

16 Nathalie hjärta Fredrik:

skriven

jag vill vara med :)

17 jovana:

skriven

sv: nu följer jag din :) följ du våran också!

18 Nathalie hjärta Fredrik:

skriven

la precis upp ett annat exakt lika, veckans blogg gre. får bli imorgon då kanske <3

19 Nathalie hjärta Fredrik:

skriven

la precis upp ett annat exakt lika, veckans blogg gre. får bli imorgon då kanske <3

20 Sweet life style:

skriven

tack så mkt gumman! :D

ha en fin kväll!

21 O L I V I A:

skriven

jag vill vara med! :)



Åh tack, ja det har varit lite bra väder iaf :D

22 E B B A S O C H M I L L I E S:

skriven

fan va häftig blogg... älskar din personlighet, fortsätt så :D

23 michaela:

skriven

sv; ska bara vara hemma och ta det lugnt, kanske jobba lite på salongen :) Sen blir det nog en vecka i Skaulo också :) själv?! =D

24 EmmaEriica:

skriven

Nu har jag frågestund igen i min blogg!

Missade du förra frågestunden så ta din chans nu!!

Du får jätte gärna fråga mig denna gång också om du redan har varit med i frågestunden tidigare!



Ju mera frågor, ju gladare blir jag!



emmaeriica.blogg.se



Tack!

25 Johanna Thedéen:

skriven

*SVAR:* Tack så mycket! :DD

26 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

http://www.sommarglass.com/?r=411

det är typ en ny sida, där man kan få glass:D

det är jättelätt att fåre för man behöv bara 60 poäng typ:P

bli medlem snälla

27 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

http://www.sommarglass.com/?r=411

det är typ en ny sida, där man kan få glass:D

det är jättelätt att fåre för man behöv bara 60 poäng typ:P

bli medlem snälla

28 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Hehe okej, har själv ingen koll alls på hur man formaterar datorer och sånt :P Vet inte ens när det behövs eller vad det gör :P



Japp :) kram

29 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

haha tack så mycket men jag vill inte va med :P

30 film&tvbloggen:

skriven

vi vill gärna var med och tävla! :D



du kanske vill vara med och tävla i våran "veckans blogg"? :D

kramar!

31 Cajsa:

skriven

tackar nog nej till veckans blogg tävlingen denna gång.. :P händer i morron (torsdag) då? :)

32 sara:

skriven

kikar in!

allt bra med dig? :)

33 Sandra:

skriven

Bara bra själv? Kram :)

34 ღPappapoetღ:

skriven

Jag vill vara med och har lagt upp bilden och länkat :D

35 malin:

skriven

-tyvärr inte denna gång! =) är med i så många tävlingar hela tiden ! <3



Och så hinner jag inte just nu!

36 ävelicious:

skriven

ser att din design är ny ses sist jag var här :) snyggt!

37 carro:

skriven

svar:ja, det är massa gott :D:*

38 Susanna:

skriven

jo min gårdag var super den me! Idag är det inte lika kul att vakna upp till världens ösregn! :( härligt midsommar väder vi får hehe. Ja varför inte vara med och tävla om veckans blogg när man ändå är här :) lägger upp bild å länk om en liten stund :)

39 Emma:

skriven

svarar på kommentarer, du då?

Kram

40 Viktoria:

skriven

funny! allt bra?

41 maalinhe - fotobloggen:

skriven

okej:)

42 E:

skriven

ha en bra dag :D



kram

43 elin:

skriven

sv; hah okej, nej jag var nyss med min kompis vid bussen, och nu ska jag bara vila. Händer i midsommar då? :D KRAM

44 kate:

skriven

jaaa, jag älskar också småbarn :D men min brorsdotter är bara 3 veckor på lördag och fortfarande jätteliten :D tror det är den minsta bebisen jag sätt :D vågar inte hålla henne :) hehe

45 Amelie:

skriven

sv: så bra då :) he visst, jag kan va me!

46 Amelie:

skriven

sv: hehe okej :p

47 Johanna Thedéen:

skriven

*SVAR:* Aa, det vill jag gärna bli :) Ska jag bara säga att jag anmäler mig?

48 carro:

skriven

svar:inte mycket, ska träffa min pojke lite senare idag :) dudå?

49 danielamicic,:

skriven

jag är en tjej som inte försöker bli känd genom sin blogg, jag är en tjej som vill ha många besökare på sin blogg för att dem gillar att läsa den , så snälla ni som ser den här komentaren kolla in i min blogg, säg vad jag kan göra bättre eller någonting jag gör det , jag kan nästan ändrå på allting för att jag skulle kunna få många besökare.

50 Johanna Thedéen:

skriven

*SVAR:* Haha, okej, men sånt är jag så himla seg med x)

51 E B B A S O C H M I L L I E S:

skriven

vi är med :-)

52 'malmberg:

skriven

JAG VILL TÄVLA :) <3

KRAM!

53 sabina:

skriven

sv: joo jag vill vara med och tävla ;)

kram

Kommentera här: