29 Maj

Hej, hej!

Idag har jag varit så frustrerad då det
är något fel på strömkabeln till min
externa hårddisk.
Elektroniken måste ha något emot mig,
för just nu går allt bara utför.
Jag har allt på den!
Allt jag skrivit, alla mina bilder, massa filmer
och min syster har en hel del där på också.
Jag får se om min bror kan hjälpa mig.
Varför händer allt mig?!

Nu har det i allafall gått 10 dagar
sen jag planterade min sallad och blomkrasse.
Så jag tänkte visa er hur långt det har kommit.



Min sallad är ca 4,5 cm hög nu.
Roligt roligt!



Min blomkrasse är ca 15 cm hög, som längst.
Men det är i den ena krukan.
Den andra är inte högre än 3 cm.

Det är så roligt det här!
Hi Hi!

Nu kommer ett litet låt tips!



Ha en underbar fredagskväll!

Kisses

1 CASSI DA QUEEN:

skriven

sv; okej =)

kram

2 Hannah:

skriven

det händer inte bara dej, det e en sak som e säkert ;)

Men händer sånt hela tiden,. Blir så trött på det :/

Min data e paj så jag får använda världens trögaste...



Hur har dagen varit? :)



Kram, Hannah

3 elin:

skriven

sv; haha skicka länken, kommer inte ihåg :P haha gör dudå? :D KRAM

4 josefine:

skriven

jaha hahaa, riktigt sne var man ju :P ... skicka länken till mig,

5 marie:

skriven

Vilka underbara bilder på din sallad!!! Kul att den växer och trivs :P

6 - Emma:

skriven

va bra, joo de är fint med mig med :D

Jaa, eller hur , de är så jobbigt.! men men, man är den man är, men måste kunna ha fel ibland (:

Händer ikväll ?

kramar

7 Amelie:

skriven

sv: yees, titta mitt ''vill ha'' inlägg så ser du vad jag vill köpa ;D

8 Beatrice [foto, vardag & kläder]:

skriven

matilda har åkt..

9 Johan:

skriven

Hm, det borde ju gå att fixa på något sätt... Funkar inte den kabeln måste de väl kunna hjälpa till i affärern...?



Kram

10 mia:

skriven

Hoppas det löser sig med hårddisken, det är inte så kul om allt blir förstört. Alla bilder och dokument!

11 Alexandra:

skriven

sv; jag har inte gjort så mycket idag :) Måste gå och sova ganska tidigt, vårfest i morgon! :D

12 E:

skriven

det är en led som har dragit ut sig, knät hoppa till herromdagen!



kram

kram

13 Malin-Hockeyfruga:

skriven

jao :) haha eller hur.. så fint så ;D

åh roligt att se att de växer!! :) kram

14 kate:

skriven

inte mycket alls, fira min bror som fyller år idag :D



känner du någon som fyller år ? =)

15 Inge Wormeus:

skriven

Vad fint du har gjort det på din blogg. snygga närbilder på salladen. kram på dig.

16 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Idag ska jag sola och plugga, du då? :D

Kram

17 Jenny:

skriven

joo men precis :) händer i helgen då? kram

18 sabina:

skriven

sv: hahah joo ;)

I dag så ska jag fara på en studentfest, sedan far jag till min kompis och har roligt! :) du?

kram

19 [lisa bjernhagen]:

skriven

hey sweet :) hoppas du sett att jag bytt blogg! puss <3

20 Lollo:

skriven

Låter riktigt härligt det där:)



Tråk att aööt försvunnit :(



Hoppas du får en underbar dag idag!

Kramar!

21 Carro:

skriven

svar:godeftermidag :) Allt bra?

22 anna:

skriven

hej tänkte skaffa en blogg på blogg.se istället men fattar inte så mkt av den. Hur väljer man en egen bakgrund ?

23 HANNA:

skriven

sv: härligt :D nja jag har bara hunnit sova idag ;p haha

24 Emma:

skriven

Snygg blogg!

Kolla in min och kommentera:)

Kommentera här: