Ny design/ESC!

God kväll alla bloggälskare!

Sitter här och kollar på ESC.
Har bara hört tre bidrag hittills som jag tycker om.
Sverige, Malta och Island.
Hade gärna velat ha Yohannas röst säger jag bara.

Är det något bidrag som ni fastanat speciellt för?

Vad tycker ni om min nya design?
Har suttit hela dagen med den och nu känner jag
verkligen att jag är nöjd.
Den har blivit lite mer personlig och man
kan nu se lite av min personlighet.

Ha en super kväll nu alla!

Kisses


Island  - Yohanna - Is it true
1 sara:

skriven

okej nice :)

fin!

2 Vilja:

skriven

svar: Ja den är bra, sommarlåt på den ! :)

3 marie:

skriven

Fint du har gjort :D Aa jag tyckte dom var lite tuffa, men vet inte om jag ska köpa dom.. Jag gillar oxå island :D Vilka tror du vinner då? Malta är underbar, hon chiara har vart med förut tror ja

4 Erika-foto-mode-pyssel:

skriven

Han är 23. tänkte bara om du visste.

Han är förlovad med min kusin.

5 Linda Bui:

skriven

Sv: Jaa, Absolut :)

6 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Tack så mkt :) Ja, din nya design kändes fräsch :)

7 sara:

skriven

tac´k desamma :D

8 Josefine:

skriven

Sv; Jaha okej :)

Du hejar på Island eller?

Kram

9 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; vad härligt :D

kollar på ESC :D

10 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; ISLAND MÅSTE VINNA :O

du då? :D

11 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; är så kär i den låten :D

12 - Emma:

skriven

designen va fin, men Malena kass

13 Linda:

skriven

hehe gött:D vill med sola:D

14 Rita:

skriven

Island är jättebra! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas du får en bra dag imorgon, kramkram Rita <3

15 Linda:

skriven

hoppasjagmed:D

kram

16 - Emma:

skriven

vsg (:

Jag tycker låten är bra, men idag va hon verkligen kass, Arash va MYCKE bättre, tyckte den låten va mycke bra

17 Leia:

skriven

Jag gillar verkligen samma som du har här, island! :D



Kramar

18 marie:

skriven

Hmm det är ju så svårt att veta!!! Men jag tror turkiet eller ukraina.. Sen nån mer somjag har glömt! Kanske island oxå :D

19 Linda:

skriven

asså vår kanal ett funkar ej

så får kolla på danska paller ej de

20 - Emma:

skriven

haha :D alla tycker olika:D

kram

21 N . Thalin:

skriven

sv: Tack för rösten! ♥

22 michaela:

skriven

sv; :D ja kollar.. det e ju typ klart att norge vann nu haha :D

23 Carolina:

skriven

Hejsan, vad fin blogg du har, kolla gärna in min också, och om du vill så kan vi bevaka varandras blogg via bloglovin:)



24 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Tack sötnos ;) Roligt att du gillar den!



Norge - värdig vinnare :)

25 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; ja exakt, det är helt sjukt verkligen :O

26 Anonym:

skriven

Vinnaren blev: http://viljasvarld.blogg.se/2009/may/and-the-winner-is.html

27 Josefine:

skriven

Sv; Jag hejade på Azerbajdzjan, de kom ju i alla fall 3a, nästan 2a! ;D

Norge hade jag tippat som 3a ;d

Kram

28 Carro:

skriven

Jätte fint. =D



Sv: Japp, jag såg melodifestivalen. Hejade så klart på sverige. Norge var bra, men passade inte riktigt in där. Va tyckte du om norge?

29 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; KLART JAG KOLLADE PÅ ESC! SJÄLV?

30 Christian:

skriven

Sv: Vad tycker du om vinnaren då? Jag förstår mig inte på låten alls! Hade hellre sett Tyskland, Island eller Finland som vinnare! Riktigt bra låtar!

31 Carolina:

skriven

haha sant :) men tränar man mycket så funkar det :d

32 Klara:

skriven

sv: Tack för att du tycker min blogg är fin.

Du har en väldigt fin blogg du med!



puss

33 Linda Bui:

skriven

Sv: Det kan jag säga att jag hade igår. Riktigt bra lördagskväll ! :D

Kramar

34 cecilia:

skriven

gilllar nya designen (:



norge vann! Eller det lär du ju inte ha missat :P botten för oss, tyckte det var lite sorgligt...



nu i helgen har jag vart med brudarna en del, grillat & så idag ska jag på match! har du gjort i helgen?



haha härligt :d



ha det bra, krams

35 elin:

skriven

sv;jag ska snart gå och fixa mig, sen ska jag iväg på tävling med mina småtjejer :) Göra idag då? :D

36 Linda:

skriven

ska hem till älsklingen. själv?

37 Carolina:

skriven

såja, nu bevakar jag din blogg:)

38 SANNA:

skriven

sv: naww tack vad gullig du är :):)



okej, vad kul :) tyckte du att rätt person åkte ut? =)

39 marie:

skriven

Det var ganska roligt :D Gillade du dom?

40 filippa:

skriven

Din design blev skit snygg! Jag skulle verkligen vara nöjd iaf jag vore du :)

41 Linda:

skriven

okej:) joo om du läst så förstår du varför jag ska till älskling:D

kram

42 Linda Bui:

skriven

Sv: Hahaha, Joo. Norge var absolut min favorit. Och Island var också en favorit för mig. MEn hon kom ju tvåa :D

43 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

ja, jag gillade norge :D

44 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Island var också bra, men Norge var bäst! Det fanns många bra tycker jag :o.

45 Sandra:

skriven

Halloj igen! Ne det var inte så farligt, det är ju så roligt att se hur många steg man gått. Och det är roligt att bli nöjd, designen var skitsnygg btw. Hm... Lägenheten är här i Aneby på skolgatan, rätt nära stationen. Flyttar jag dit måste du komma å hälsa på :)



Have a great day miss Evelina :P Haha. Kram

46 Carolina:

skriven

Ska nog ut och handla kläder lite, självdå?:)

47 M Y O L S S O N:

skriven

sv. haha! jag skriker alltid mycket på liseberg, men aldrig tappar föresten förut faktsitk! :) ahha, ja va glad att du har kvar din! :P men jag är förkyld så det kan bero lite på de åsså :P<3

48 M Y O L S S O N:

skriven

dENNA LÅTEN ÄR SÅ SJUUUKT VACKER, ÄLSKAR DEN <3 :)

Kommentera här: