Operation Avfärgning

Nu har jag avfärgat hår, och resultatet blev
som det ska bli antar jag... Rödblont.
Ojämt, men det är så det blir.

Imorgon ska jag färga håret och ni får se då hur det blir.

Före Avfärgning



Efter Avfärgning



Glöm Absolout Inte Fototävlingen!
Klockan 00:00 ikväll går det inte längre att rösta.
Så se till att rösta på din favorit nu!
Fototävling

Pusspuss
<33
1 carro:

skriven

svar:jag ska mysa med min pojkvän :) dudå:)?

2 Sandra:

skriven

åh taack tack :D jo, jag hade sminkat mig själv där :)

3 cecilia:

skriven

Hihi =)

Nu i helgen så är det träningsläger som gäller, ska spela handboll för fullt & lite plugg tyvärr!



Händer hos dig?

Lycka till med färgningen =)

kram c

4 Viktoria ♥:

skriven

sv: ikväll så är jag med lite bekanta och myser framför teven, själv? =)

5 MALIN - amor vincit omnia:

skriven

SV: härligt :) det är bara bra här, trött men bra.

6 Cajsa:

skriven

tack tjejen! :D

ahh,snyggt! ^^

7 Marie:

skriven

Aa det ska bli spännande att se :D

8 Marie:

skriven

Jag sitter vid datorn bara, vad gör du själv :D

9 MALIN - amor vincit omnia:

skriven

SV: haha ja jag får nog göra det :P

10 Marie:

skriven

Aha okej, ja det låter ju klokt :D

11 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Hmm, kanske de :P

12 MALIN - amor vincit omnia:

skriven

SV: men det är en ruskigt seg fredag :p

13 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Jag vet en film som jag verkligen älskar!

Burn After Reading. Så jävla bra!

14 Linda - Rösta på veckans blogg!:

skriven

sv; Nej usch, jag hade inte klarat de jag heller!

15 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jag svara på kommentarer , du då ?:D

kram

16 emma:

skriven

fint :D

17 Pia ♥:

skriven

Lycka till med hårfärgningen =) Vilken färg ska det bli då?



Sv; Jo det är fint med mig. Bara jättetrött. Själv då?

18 Josefine:

skriven

Lungt (: ..

kram.

19 Linda:

skriven

inte mkt. själv+:D

20 Cajsa:

skriven

hehe.. ^^

undra vad man ska hitta på nu då.. XD

21 LINA:

skriven

Kikar in :)

22 Erika:

skriven

Det blev ju jättefint :)



Vad gör du nu då? :D

23 Erica,:

skriven

superfin frisyr!

24 denise:

skriven

sv : aha okej, alla mina kompisar är typ sånna som ba BADA NEJ ALDRIG, och mitt första dopp förra året va 15 april ;D

25 Johan:

skriven

SV: Hehe, det svider lite nu kan jag ju säga =P



Jag gör typ inget... kollade bloggen nu och ska väl sova snart... Det är ju träning imorgon igen =) så man får väl lägga sig lite tidigt... Du då?



Jadu, jag har skrivit en längre bok, lite noveller och så lite korta berättelser och så =) Vad brukar du skriva?



Om du vill ha något jag har skrivit? =)

kram

26 Linnea :>:

skriven

roligt med ny hårfärg :)



sv: film film film :>

27 Pjoltas:

skriven

Jag hann inte rösta! Typiskt

28 Sweet life style:

skriven

jaa, ja var på 18 års fest :D

29 Alexandra:

skriven

sv; hihi tack ska du ha :)

jag ska just gå och äta morgonmål ;) dudå?

30 caroline:

skriven

Sv: jaa tyyp sama.. solade o va i stan o åt glass o så:)

31 carro:

skriven

svar:ja, det är jättemysigt(A) Vi har snart varot tsm i 6 månader(A)

32 Lise-Lotte:

skriven

Ska bli intressant att se när du har färgat håret sen...

33 AK:

skriven

Det är bara bra med mig, hur är det själv? Du ska väl vara med och tävla om den söta kjolen från Chapnlle på min blogg?

34 isa:

skriven

Vad fint ditt hår blev! :D

35 Johanna :):

skriven

hej, bara bra, själv då? :)

36 Bettan:

skriven

jaha he he okej.

Vad händer idag då??

37 Viktoria ♥:

skriven

sv: nämen tack så mycket...! usch tycker inte om bilden själv ville bara få upp håret på en bild! =)

38 michaela:

skriven

åh vad kul!

ska du bli blond? =)

39 Micaela:

skriven

Sv: Jadå :)

Hoppas det blir bra med färgen!

40 CASSANDRA:

skriven

sv; okej :/

41 M i c k a:

skriven

wow vilken skillnad :D

det där kanske man borde prova?



btw, snygg frilla har du med :D

42 amanda:

skriven

Vad använde du för avfärgning? :)

Kommentera här: