Tacopaj!

Hallojsan!

Blev tyvärr ingen städning idag heller :S
Orka liksom!

Men däremot googlade jag på recept med créme fraiche.
Och då kom Tacopaj upp.

Jag säger bara en sak.
Kummin är den äckligaste krydda jag vet!
Om ni ska göra den här pajen. Ta andra kryddor!
Jag blev jätte besviken på smaken, bara för att den där
förgrymmade kummin skulle förstöra allt.
Himla bajs!

Men utan den skulle det varit hur gott som helst!
Dessutom ser den så god ut också.









För att se receptet klicka här!

Har någon annan ätit den tacopajen innan?
1 Sara:

skriven

Vad tråkigt att höra! Men jag tänkte inpricip skänka bort dem :O Kan typ tänka mig att sälja plaggen för 30-50 kr (utom perfymen för den är oanvänd och den skulle jag vilja ha 150-200 kr för)

2 Johan:

skriven

Kummin är ju gott ju! =)



SV: Haha okej =) men såna grejer är lite kul, särskrivningar som kan tolkas på ett helt annat sätt än om man skriver ihop orden =)

kram

3 Linda - Livet är rosa!:

skriven

Jag åt också tacopaj idag, det blev jätte gott! Fast det var nog ett annat recept =).



sv, Scotts är grymma! Alla älskar Scotts!

4 marie:

skriven

Aa å nu e jag ÄNTLIGEN hemma.. det gick på övertid, typiskt.. Vilken god paj det ser ut att vara!

5 denise:

skriven

sv : haha okej! :)



jag har ätit min farmors tacopaj, super god. inte detta recept tror jag, men den såg smaskens ut!

6 Linnea :>:

skriven

jo visst är det :D



mums med tacopaj

7 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Så lite så! :D

Okej, är det många kommentarer? :)

Förresten ska vi lägga till varandra på länkar där nere till höger? :D

kram

8 caroline:

skriven

Det låter ju gott ändå ju! :)

9 Lolle:

skriven

ååh va gott d ser ut :D

10 elin b:

skriven

sv;yes, aha så du är bara hemma på dagarna nu eller va? :P KRAM

11 rosali:

skriven

sv: hehe!

då förstår jag :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

12 - Emma:

skriven

Hahaha okej :D

kan va skoj ibland (:

Kram

13 E:

skriven

jag har träningsvärk :D

vad härligt :)

kram

14 Catharina:

skriven

hihi nej jag menade att jag röstade på dig hos Frida :p

Fast det där med att ta det som en komplimang, gör det! För du sjunger fruktansvärt bra :)

15 Linda Bui sv::

skriven

Sv: Joo, mår en aning bättre. Men jag får inte stanna hemma från skolan mer. Missa så himla mycket. Så imorgon får jag bita ihop och gå till skolan!

Kraam

16 hanna:

skriven

sv: åhå den är jäkligt bra ;) haha. tacopaj, fasen vad gott! :) kram

17 Sandra(::

skriven

aaa and i löööv it! du kan få mitt recept kanongott ;D

18 Cajsa:

skriven

mm... ska i alla fall prata med Greta på torsdag så får vi se hur det blev. Blev i alla fall tillfälligt glad av att vara med Ingela idag. :) Det va skönt att så sitta och skratta och le lite även om 80% av allt va fake från min sida. Men hon kan inte se sånt på mig mer. hon va grym på att se om jag fakeade ett leende när jag gick i ettan men det är som hon sa idag själv "Jag känner ju inte dig längre". deprimerande tanke att hon inte känner mig mer men men..:(

19 marie:

skriven

Åhh fyy, kummin är verkligen inte gott :S

20 marie:

skriven

Jaa hur kan man uppfinna en sån äcklig krudda hah

21 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; ja, men det blev jätte gott :D.

22 ävelicious:

skriven

tack så mycket :)





Skulle du vilja rösta på mig som veckans blogg hos

http://febb.blogg.se/2009/may/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

skulle göra mig superduper glad!

nummer 4 är jag :)

23 Micaela:

skriven

Sv: Det var så lite så!

Jadu jag är sjuk så har inte så mycket att göra men funderar på att sova snart i alla fall. Du då? :)

kram

24 Lollo:

skriven

Hehhe roligt, alltid kul med uppmärksamhet (:

Tihhi låt mig tänka lite till bara så kommer snart en grym story (a)



Ska sova nu natti!

25 Sofia:

skriven

tacopaj lät himlans gott! får be mamma laga det ngn gång :) eller kanske till och med orka själv? ;D hah!

26 matilda:

skriven

åh men gott.

27 louise:

skriven

jag har ätit den förr, den är jättegod!! Inte alls så degig som vissa pajer kan vara ibland..

Kommentera här: