Vinnaren & Deltävling 2

Efter en veckas tävling har den första finalisten framröstats.

Grattis Jennifer!



Du kommer att tävla vidare i finalen om en vecka.

Men nu ska bara den andra finalisten röstas fram också.

Här är deltävling 2!

  1. Rösta 1 gång
  2. Se till att samla röster så att du vinner
  3. Kolla igenom bloggarna och rösta på den du tycker är bäst
  4. Man måste ha en blogg för att kunna rösta!
Röstningen avslutas torsdag klockan 24:00

Se nu till att rösta på din favorit blogg!
1. Lollo



2. Cityboys


3. Jolin



4. Jojjo


5. Saraa

6. Liz



7. Angela Caroline



8. Emma


9. Jessica


10. Fanny



Rösta rösta rösta

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Kisses
1 juliaa:

skriven

nr. 3 jolin

2 SOLINA:

skriven

- 3, Jolin!

3 Cassandra:

skriven

3 !

4 Cassandra:

skriven

3 !

5 Cassandra:

skriven

3 !

6 Cassandra:

skriven

3 !

7 MM:

skriven

Vi röstar på Jolin nr 3 :)))

8 Nikolina:

skriven

3 :D

9 sandraa:

skriven

NR 4, JOLIN !

10 Soffi:

skriven

sv: Haha, håller med! :D

11 Jen:

skriven

Hoppas du får en jätte mysig kväll!

12 emma:

skriven

mjo, det e kul fan ^^

13 mina - it's my time to shine!:

skriven

jo tack det har den, din då?

14 saraa:

skriven

roligt roligt! :D

15 Anonym:

skriven

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en bra kväll!

16 linda:

skriven

sv; jaha okej! jag har praoat :P

vad gör du? kram

17 Anonym:

skriven

aoo:) vad gör du?

18 Anonym:

skriven

oj, 3 menar jag självklart haha !

19 Qb:

skriven

ja ok vad kul!

20 carro:

skriven

Sv: Haha, jag klättra upp. På de svarta backarna. Brukade sitta där när mamma sydde eftersom detta var i hennes syrum.

21 julia andersson:

skriven

3 jolin!

22 BKVS:

skriven

Vi röstar på Jojjjjoh nr 4 ;)

23 Virre:

skriven

Jag röstar på syrran, jojjo nr 4!

24 Sofia*:

skriven

Jag röstar på Jojjo nummer 4 (:

25 ssssseeeesss:

skriven

#3 ! :D <3 !!!!! JOLIN!

26 Malle - Hockeyfru:

skriven

va skoj! va twilight-filmen bra? ;)

27 TheHelena:

skriven

En röst på Jojjo! #4.

28 Jenny:

skriven

Röstar på 7;an :)

29 simone:

skriven

Hallå tjejen! Vad har du för dig?

30 milla:

skriven

haha lungt 5:an :D

31 abbe:

skriven

NR 8!

32 C.N.:

skriven

jag röstar på nr 3 =)

33 Ebba:

skriven

JOLIN, nummer 3!

34 Maja:

skriven

SARA, SARA, SARA, SARA, SARA, KOM IGEN SARA..



ja jag röstar på SARA nr 5. :D

35 Maja:

skriven

SARA; SARA ; SARA taaa sara 5 an vill säga :D

36 Monija:

skriven

nummer 3 ;)

37 Astrid:

skriven

9 ! :)

38 maria:

skriven

5!! she is tha girl!

39 nila:

skriven

jolin 3.

40 amandaheliin♥:

skriven

RÖSTAR PÅ NUMMER 3 , JOLIN :D!

41 JOLIN:

skriven

jag röstar på mig själv!:D nr 3

42 elina:

skriven

NUMMER 5! SARAA!! :D

43 n e l l y . [FOTOBLOGG]:

skriven

nr 3 :)

Kommentera här: