Filmtime!

Som det står så blir det filmtime nu.
Lite popkorn, lite täcke.
Lite mys helt enkelt.



"Princess protection" blir det. Senare kan ni kika
in på min filmblogg och få reda på vad jag tyckte om filmen.
Under tiden kan ni ju alltid kolla in de filmer som jag
rekomenderar, vs inte rekomenderar där.

Serenely-Filmbloggen.

1 Elin:

skriven

Sv: åhh tack va snällt sagt! Dina är oxå jätte fina! kram

2 Carro:

skriven

Det är den som heter "Projekt princessa" på svenska va? Disney film?

För i så fall så är den ganska bra.

3 Carro:

skriven

Sv: Ja, det är jätte härligt.

4 angelica:

skriven

Nu är jag back on track!:) Gå gärna in på min blogg, säg vad ni tycker om den!:)

5 Niklas:

skriven

Tack :)

jag började med projekten i mars månad iår och hittils tappat 15,3 kg.

Det är inte fel eller hur ;)

6 J O S E F I N E:

skriven

Popcorn (a)



Sv; Okej :) Låter som du har haft en mysig dag då!

Jag har precis ätit :) Skall träffa några kompisar om en stund antagligen :)

Ha en fortstt trevlig kväll!

7 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Jaa, det gör jag :D. Du med =)?

8 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

SV: tack så jättemkt :D

9 sagha:

skriven

sv; tack desamma :) allt bra?

10 sabina:

skriven

sv: oj tack så mycket,gillar din header också! :)

Joo jag har tagit fotot själv (:

11 A L E X A N D R A:

skriven

sv; ja den är helt sjukt god! :D

12 Ida:

skriven

gott med popcorn! :)

13 Astrid:

skriven

ja, eller hur? Akon e skit snygg! <3

14 Astrid:

skriven

ska jag vara ärlig e han den ända mörkhyade människan jag gillar... asså han är udda på nått sätt. å de gör honom så otroligt snygg. okej de finns några fler som jag gillar... men inte i närheten av hur mycket jag gillar Akon

15 sandra:

skriven

sv: ja eller hur :)

16 Astrid:

skriven

hehe okej :) Fast du har ju levt lite längre också :P

Kram!

17 Linda:

skriven

hoppas du hade en mysig dag:D

18 Anonym:

skriven

åh va gott med pocorn de ska jag poppa efter jobbet, shit va gott det såg ut haha

19 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

allt bra? kram

20 Carro:

skriven

Sv: Okej, jo är det den, så är den bra. =)

Kommentera här: