Beställa en bloggdesign

Vill du ha en bloggdesign av mig vill jag att du läser detta innan du
skriver en kommentar.
En bloggdesign av mig kostar 150kr. Endast en header kostar 80kr.
Jag sitter med din design tills du är nöjd.

  1. Mejla [email protected].
  2. Skriv ner alla dina önskemål och bifoga de bilder och liknande som du vill ha med i din design i samma mejl. HÄR finns de designer som jag skapat.
Vill du inte beställa utan istället köpa en redan fördig design KLICHA HÄR för att se vad som finns tillgängligt.
Skriv inte bara en kommentar för då blir det väldigt svårt för mig att
hålla reda på allt.

3. Betalningen:
När designen är färdig får du se den i en testblogg.
När pengarna finns hos mig (internetbanken är smidigast, men kuvert
går också bra) sätter jag in designen på din blogg.


1 MERNA:

skriven

Jag hade mejlat dig innan första april, men fick inget svar? Och de var gratis sålänge man mejlade innan 1 APRIL, eller ?

2 Delina:

skriven

Jaha då vill jag inte ha en design trodde de var gratis !! :))

Kommentera här: